4 thema-avonden voor speciaalzaken

Nieuws

Met het project ‘De moed om ietsje duurder te zijn’ wil Buurtsuper.be speciaalzaken verenigen en ondersteunen. Er worden vier thema-avonden georganiseerd en een inspiratietour. Check hier de data en thema's.

De onderwerpen die in de thema-avonden worden behandeld zijn: marketing & positionering van speciaalzaken, personeelsmotivatie, rendabiliteit en sociale media. De vier avonden, twee in het voor- en twee in het najaar, zullen telkens plaatsvinden bij één van de deelnemende speciaalzaken of bij een ambachtelijke leverancier. Tot slot is er ook een inspiratietour in binnen- of buitenland waarbij er ambachtelijke producenten en inspirerende winkelconcepten zullen worden bezocht.

AGENDA 2020

Thema-avond 1 'Winkelpersoneel vinden, houden en motiveren'
Spreker: Luc Ardies
Datum: maandag 27 januari van 16.00 - 20.00 uur 
Locatie: Startpunt bij Vishandel De Vis (Volderstraat 45, 9000 Gent) met een kleine rondleiding en toelichting van zaakvoerder Danny Decroos. Daarna gaan we naar een vergaderlocatie in de buurt.
Deze heb je helaas gemist! Check hier de foto's van de eerste thema-avond

Thema-avond 2 'Marketing voor speciaalzaken'
Spreker: Caroline Quintijn
Datum: dinsdag 23 juni
Klik hier voor meer info of om in te schrijven voor deze thema-avond.

Thema-avond 3 'Rendabiliteit' 
Spreker: Luc Roesems
Datum: dinsdag 29 september

Thema-avond 4 'Sociale Media' 
Spreker: Nancy Verbrugge
Datum: wordt nog bevestigd

De datum van de inspiratiereis wordt ook later bekend gemaakt.

Meer weten of aanmelden voor een van de thema-avonden? Neem contact op met Aurélie Camps via aurelie.camps@buurtsuper.be

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2361)

AH, Jumbo en Plus introduceren 'slimme' displays

Nieuws

Albert Heijn, Jumbo en Plus introduceren deze week 'slimme displays' van het bedrijf Pure Value in hun filialen. Het zou gaan om de zogenoemde duurzame en herbruikbare Proteus-productdisplay, die de huidige wegwerpdisplays moet vervangen. Zeventig procent van de Nederlandse supermarkten zou de nieuwe displays deze week introduceren.
Lees meer ››

Steun voor Pink Ribbon van Carrefour

Nieuws

Carrefour sluit zich dit jaar opnieuw aan bij de acties van Pink Ribbon, een organisatie die zich richt op het vergroten van het bewustzijn rond borstkanker. Er zullen consumentenacties in de winkels plaatsvinden en Carrefour-medewerkers stappen mee in De Roze Mars.
Lees meer ››