500 ton papier minder dankzij samenvoegen folders


Klanten konden tot nu toe de aanbiedingen van Carrefour in twee aparte folders vinden, een voor de hypermarkten en een voor de Markets. Na een succesvolle test enkele weken geleden besliste Carrefour om haar folder in een nieuw jasje te steken: vanaf nu worden de 2 folders dus 1 enkele folder. Dankzij deze vereenvoudiging is de klant nu zeker dat hij de getoonde promoties in beide winkelformats kan vinden. En het positief effect voor het milieu mag gezien worden: 500 ton minder papier per jaar.

Gerelateerde artikels

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld

Actueel

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy