7 tips om van jouw deelname een succes te maken

Nieuws

We hebben enkele tips op een rijtje gezet. Zo wordt jouw deelname aan onze imagocampagne zeker een succes!

Stap 1.  Licht je personeel in
Leg dit krantje in de personeelsrefter zodat ook jouw medewerkers perfect op de hoogte zijn. Misschien kan je nog een infomoment organiseren om iedereen op de hoogte te brengen?   

Stap 2. Check onze extra communicatie
Je ontvangt van Buurtsuper.be infomails over onze imagocampagne. Hou je mailbox in het oog!

Stap 3. Controleer je deelnamepakket
Einde augustus – begin september heb je van je commerciële groep je deelnamepakket otnvangen met de affiches, badges, krasloten, stembiljetten en Napoleon bonbons. Controleer de inhoud en ga er mee aan de slag: hang de winkelaffiches op, deel de badges uit aan je personeel en leg de kras- en stembiljetten klaar. De Napoleon bonbons hou je nog even achter de hand tot het Weekend van de Klant.

Stap 4. Check de campagne website
In september komt de campagne website www.superbuurt.be online. Bezoek de website en laat je medewerkers dat ook doen. Zo kunnen jullie de klanten informeren over de te winnen Super Jackpot en de aankoop- en kortingsbonnen.

Stap 5.  Leidt je klanten naar de campagnewebsite (en wordt één van de Super Teams van 2019)
Jouw klanten kunnen via de Store Locator op www.superbuurt.be op hun favoriete buurtsuper stemmen. De jouwe dus! Gebruik je affiches, badges, stembiljetten, Facebook, website én jullie enthousiasme om de klanten te motiveren om op jullie te stemmen. 

Stap 6. Lach dankzij Maaike (en laat je klanten en personeel meelachten)
Samen met Maaike Cafmeyer hebben we vier grappige filmpjes gemaakt over de troeven van de buurtsuper. Check ze zeker via de campagnesite en deel ze via je eigen kanalen.

Stap 7. Dank je klanten voor het vertrouwen
De finale van onze imagocampagne vindt plaats tijdens het ‘Weekend van de Klant’ op zaterdag 5 en zondag 6 oktober 2019. Laat jouw medewerkers na het afgeven van de attentie (de Napoleon bonbons), de klanten bedanken voor het vertrouwen en nogmaals verwijzen naar www.superbuurt.be.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1693)

Medewerkers in buurtsupers maken het verschil

Nieuws

Al 55 jaar staat Christiane Goossens (76) - ‘madame Goossens’ voor collega’s en klanten - in Aalst achter de supermarktkassa. Het is voor medewerkers zoals Christiane, dat Buurtsuper.be dit jaar het personeel centraal zet tijdens haar imagocampagne.
Lees meer ››

Extralegale voordelen zoals loonbonus onderbenut

Nieuws

In De Tijd vertelt sociaal secretariaat Partena, op basis van een rondvraag bij 169 bedrijven, dat de extra legale voordelen te weinig worden gebruikt. Het gaat over extra’s die werkgevers aan werknemers kunnen toekennen boven op het loon. De meest bekende zijn maaltijd- en ecocheques en groeps- en hospitalisatieverzekeringen.
Lees meer ››