Campagne groot succes!


2 miljoen persoonlijke mails, 13 miljoen bannerviews, 4 miljoen Facebookviews door 1,5 miljoen unieke profielen (of 20% van de Facebook gebruikers) en 1,5 miljoen views op YouTube, brachten bijna 200.000 consumenten naar de campagnewebsite www.superbuurt.be. 85.000 bezoekers speelden er ook op de Super Jackpot.

Super vers
En de troeven van de buurtsuper? 46% verkoos super vers als dé super power van de buurtsuper. 23% koos voor super dichtij, 18% voor super vriendelijk en 13% voor super gezellig. Buurtsupers doen er dus goed aan om in te blijven zetten op hun versaanbod. Anderzijds mag op vlak van ‘klantvriendelijkheid’ en ‘gezelligheid’, zeker gelet op de evolutie rond het online shoppen en de concurrentiestrijd met de discounts, nog een tandje worden bijgestoken ... 

Super Teams 2019
Via de store locator werd ook massaal op de Super Teams gestemd. Heel wat buurtsupers voerden actie via hun sociale media en lieten kassiersters, verkopers en andere winkelbedienden de ‘stem op ons’ badges dragen en klanten aanspreken om op hen te stemmen. Elke deelnemende buurtsuper kreeg ook stembiljetten om uit te delen. De buurtsupers – één per enseigne – met de meeste stemmen worden binnenkort bekroond tot ‘Super Team 2019’.

Gerelateerde artikels

Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
Optreden tegen buurtbewoners die zich systematisch parkeren op jouw parking?

Actueel

Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
Optreden tegen buurtbewoners die zich systematisch parkeren op jouw parking?
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy