Campagnesite online!

Nieuws

Onze campagnesite 'Samen bouwen aan een superbuurt' is online!

Check de site hier www.superbuurt.be

TIP: Bezoek de website en laat je medewerkers dat ook doen. Zo kunnen jullie de klanten informeren over de te winnen Super Jackpot en de aankoop- en kortingsbonnen.

In de aanloop naar het Weekend van de Klant organiseert Buurtsuper.be zijn jaarlijkse imagocampagne. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

2 miljoen persoonlijke mails, 13 miljoen bannerviews, 5 miljoen Facebook-bannersviews en 1,25 miljoen views op YouTube leiden 125.000 consumenten naar de campagnewebsite www.superbuurt.be. Daar kunnen ze op de ‘Super Jackpot’ spelen en leuke prijzen winnen van onze partners. 

Met een virale mediacampagne en vier leuke filmpjes brengt Maaike Cafmeyer de troeven van de buurtsuper in beeld: super dichtbij, super vers, super vriendelijk en super gezellig. Bezoekers kunnen kiezen welke van de vier troeven ze het belangrijkste vinden.

En ... via de store locator kunnen ze op hun favoriete buurtsuper stemmen. De buurtsupers – één per enseigne – met de meeste stemmen worden bekroond worden tot ‘Super Team 2019’. 

Zorg er voor dat je klanten, vrienden en familie stemmen op jouw buurtsuper! 
Alle deelnemende buurtsupers krijgen badges met opschrift ‘Stem op ons!’. Laat je kassiersters, verkopers en andere winkelbedienden de badges zeker dragen én zoveel mogelijk klanten aanspreken om op hen te stemmen. Bovendien krijgt elke deelnemende buurtsuper meer dan 1.000 stembiljetten om uit te delen aan de klanten. Uiteraard kan je ook via sociale media oproepen om voor jouw team te stemmen.

Veel succes! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1693)

Medewerkers in buurtsupers maken het verschil

Nieuws

Al 55 jaar staat Christiane Goossens (76) - ‘madame Goossens’ voor collega’s en klanten - in Aalst achter de supermarktkassa. Het is voor medewerkers zoals Christiane, dat Buurtsuper.be dit jaar het personeel centraal zet tijdens haar imagocampagne.
Lees meer ››

Extralegale voordelen zoals loonbonus onderbenut

Nieuws

In De Tijd vertelt sociaal secretariaat Partena, op basis van een rondvraag bij 169 bedrijven, dat de extra legale voordelen te weinig worden gebruikt. Het gaat over extra’s die werkgevers aan werknemers kunnen toekennen boven op het loon. De meest bekende zijn maaltijd- en ecocheques en groeps- en hospitalisatieverzekeringen.
Lees meer ››