Campagnewebsite Superbuurt.be breekt records
De vooropgestelde 150.000 pageviews werden verpulverd door het uiteindelijke aantal: meer dan 230.000 pagina’s werden er bekeken op www.superbuurt.be. En dit door maar liefst 58.000 unieke bezoekers.
Ten opzichte van vorig jaar weten dus meer buurtsupermarkten en zo ook meer klanten de weg te vinden naar de website, om onder meer te stemmen voor hun favoriete buurtsuper, om deel te nemen aan de winkelkarquiz of om gebruik te maken van kortingsbonnen van partners.
Een cijferoverzicht:
Pageviews |
234.257 |
Bezoekers |
78.735 |
Unieke bezoekers |
58.022 |
Facebook-impressies |
1,25 miljoen |
Bannering |
12,6 miljoen bannerviews |
Totaal geprinte e-coupons |
18.181 |
Totaal gespeelde games |
28.228 |
Ook volgend jaar mag je op een campagnewebsite rekenen om het Weekend van de Klant 2018 in de kijker te zetten.