Campagnewebsite Superbuurt.be breekt records


De vooropgestelde 150.000 pageviews werden verpulverd door het uiteindelijke aantal: meer dan 230.000 pagina’s werden er bekeken op www.superbuurt.be. En dit door maar liefst 58.000 unieke bezoekers.

Ten opzichte van vorig jaar weten dus meer buurtsupermarkten en zo ook meer klanten de weg te vinden naar de website, om onder meer te stemmen voor hun favoriete buurtsuper, om deel te nemen aan de winkelkarquiz of om gebruik te maken van kortingsbonnen van partners.

Een cijferoverzicht:

Pageviews

234.257

Bezoekers

78.735

Unieke bezoekers

58.022

Facebook-impressies

1,25 miljoen

Bannering

12,6 miljoen bannerviews

Totaal geprinte e-coupons

18.181

Totaal gespeelde games

28.228

Ook volgend jaar mag je op een campagnewebsite rekenen om het Weekend van de Klant 2018 in de kijker te zetten.

 

Gerelateerde artikels

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy