Carrefour "Gezonde prijzen" campagne

Nieuws

Carrefour lanceert deze week de campagne "Gezonde prijzen" in het kader van haar engagement Act For Food om het beste voor iedereen toegankelijk te maken. De gezonde prijzen weerspiegelen inspanningen op de prijs, de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten.

 

De campagne loopt van 7 september tot 27 september 2020. De TV-spot en de spot van 15 seconden op sociale netwerken worden tijdens deze periode uitgezonden.

In de eerste week van de campagne (7 september tot 27 september) zal in bushokjes een atribus van 2m² uithangen. Er zijn vier verschillende versies: de generieke gezonde prijzen (dit zijn lage prijzen met grootse principes), peren Kwaliteitsketen Carrefour van Belgische herkomst, Carrefour BIO stokbrook geproduceerd in België ,Carrefour BIO eieren van Belgische herkomst en de Carrefour koffie dessert.

Op winkelniveau zijn zowel spotters als posters voorzien voor de abricaddies gedurende de hele campagne.

Link naar de video campagne

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2343)

Super Teams 2020: eerste tussenstand

Nieuws

We zijn nog maar halverwege onze ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’ campagne en er hebben al 4.500 consumenten hun favoriete buurtsuper bedankt! De buurtsupers (één per enseigne) met de meeste bedankjes bekronen wij binnenkort tot 'Super Team 2020'. Een eerste tussenstand ...
Lees meer ››

"Buurtwinkel terug van weggeweest"

Nieuws

In het Nieuwsblad staat een interview met retailexpert Gino Van Ossel die bevestigt wat Buurtsuper.be al langer vaststelt: de coronacrisis zorgt er voor dat ons winkellandschap er versneld anders gaat uitzien. Met minder geïsoleerde baanwinkels en populairdere buurtwinkels en boerenmarkten.
Lees meer ››

UNIZO kijkt met argusogen naar shoppingcenter Malinas

Nieuws

UNIZO kijkt met argusogen naar het nieuwe shoppingcomplex 'Malinas', aan de afrit Mechelen-Noord langs de E19. Wat begon als een zoektocht naar een oplossing voor de herlocalisatie van enkele baanwinkels, blijkt toch een shoppingcenter van 23.000 vierkante meter worden. Ook de komst een AH XL van 3.500 m² baart zorgen.
Lees meer ››