‘De Belgen’ in de kijker bij Carrefour

Nieuws Productnieuws

Vanaf juni maakt een nieuw gamma van 21 producten onder de naam ‘De Belgen’ zijn intrede in de rayons van de Carrefour-winkels. Vanaf september zullen ze ook beschikbaar zijn in de Carrefour-winkels in Frankrijk, Spanje en Italië.

Na Frankrijk, Italië, Spanje en Roemenië is het bij Carrefour nu aan België om haar prodcuten in de kijker te zetten. ‘De Belgen’ is een gamma dat bestaat uit authentieke producten "met de smaken van bij ons, het land van de smaak. 100% Belgische knowhow, lekkernijen uit onze kindertijd, gemaakt volgens recepten van vroeger en exclusief verkrijgbaar bij Carrefour: speculoos, fijne koekjes, manons, Luikse stroop, Brusselse wafels, Brugse kletskoppen, bruine suiker en nog vele andere waar we trots op zijn en die ons verenigen, de Bourgondiërs van België," aldus Carrefour. 

In eerste instantie zal de productwaaier bestaan uit zoete kruideniersproducten en diepvriesproducten. Op het programma staan onder andere wafels, pralines, speculaas, frieten, ijs, Luikse stroop en Brugse kletskoppen. In de komende maanden zullen producten uit de rayon beenhouwerij, charcuterie en kaas worden toegevoegd aan het gamma. 

Lees ook ›› Alle producten (2215)

Een ‘superbuurt’ dankzij Mooimakers!

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is Mooimakers.
Lees meer ››

Na de uren van ... Kris Borlo

Nieuws

In de rubriek 'Na de uren' van ons Super magazine brengen we het verhaal achter de hobby van een buurtsuperuitbater. In het juni nummer is dat Kris Borloo van Spar Denderwindeke. Hij speelt op een diatonische harmonica, een typisch Alpen-instrument dat vooral in Oostenrijk bespeeld wordt.
Lees meer ››

77% wil mondmasker verplichten

Nieuws

Uit de Grote Coronastudie van de Universiteit Antwerpen blijkt dat 77% van de Belgen een mondmasker wil verplichten voor klanten in de supermarkt. 83% vindt dat het verplicht moeten worden voor personeel.
Lees meer ››