Deelnamepakket al besteld?

Nieuws

Het deelnamepakket van onze imagocampagne bevat je attenties voor het Weekend van de Klant en je materiaal van onze imagocampagne (winkelaffiches en krasloten voor het jackpotspel) én je maakt kans om Super Team 2020 te worden!

Bij goede buren kan je altijd terecht voor een eitje, suiker,… Maar is er ook een buur waar je mag aankloppen voor een kilo spruitjes, een volkoren brood of biefstuk? Jawel! ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’ is de slogan en het thema van onze imagocampagne 2020.  

Minimum 125.000 bezoekers op superbuurt.be… en klanten voor uw buurtsuper
Via mailings, banners op populaire sites en sociale media creëren we massale traffic op superbuurt.be. Op deze website kan de consument zijn favoriete buurtsuper verkiezen via de Store Locator, kortingsbonnen printen en met de super Jackpot 1 jaar gratis boodschappen winnen. 

Influencers
Nieuw dit jaar zijn er grappige filmpjes met bekende influencers die lukraak aanbellen bij verraste buurtbewoners. Ideaal om te delen op je eigen sociale media!

Verwen je klanten met Jules Destrooper Butter Crisps!
Voor de finale van onze campagne (Weekend van de Klant op 3 en 4 oktober) voorziet Buurtsuper.be voor alle deelnemende buurtsupermarkten Jules Destrooper Butter Crisps (4 stuks) in campagneverpakking.

Jouw pakket 

Een basispakket voor jouw deelname aan onze imagocampagne en Weekend van de Klant 2020 bevat:
- 120 kartonnen doosjes van 24 gram Jules Destrooper Butter Crisps (4 wafels per doosje) in aangepaste campagneverpakking

Daarnaast ontvangt elke deelnemende buurtsupermarkt:
- 3 winkelaffiches
- 1.500 krasloten voor het jackpotspel
- Elke deelnemende buurtsuper wordt opgenomen in de Store Locator en maakt zo kans om Super Team 2020 te worden

Bestel nu je deelnamepakket via yannick.muls@buurtsuper.be    

Nog niet helemaal overtuigd? Bekijk hier onze leuke stop-motion met de heerlijke Jules Destrooper Butter Crisps.    

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2361)

AH, Jumbo en Plus introduceren 'slimme' displays

Nieuws

Albert Heijn, Jumbo en Plus introduceren deze week 'slimme displays' van het bedrijf Pure Value in hun filialen. Het zou gaan om de zogenoemde duurzame en herbruikbare Proteus-productdisplay, die de huidige wegwerpdisplays moet vervangen. Zeventig procent van de Nederlandse supermarkten zou de nieuwe displays deze week introduceren.
Lees meer ››

Steun voor Pink Ribbon van Carrefour

Nieuws

Carrefour sluit zich dit jaar opnieuw aan bij de acties van Pink Ribbon, een organisatie die zich richt op het vergroten van het bewustzijn rond borstkanker. Er zullen consumentenacties in de winkels plaatsvinden en Carrefour-medewerkers stappen mee in De Roze Mars.
Lees meer ››