Een ‘superbuurt’ dankzij Napoleon

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is Pervasco Napoleon.

Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen. Pervasco Napoleon ondersteunt deze campagne. 

"Pervasco is een internationaal opererende snoepjes fabrikant, 40 jaar geleden opgericht. Pervasco heeft kantoren in Nederland en België en een fabriek in Breskens. We zijn gespecialiseerd in de productie en het vermarkten van hoge kwaliteit suikerwaren, met de merken Napoleon, Anta Flu, Dr. Toms en Lemco. Wij steunen als Pervasco Napoleon graag de lokale handelaar!"

https://www.pervasco.com

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2289)

Hoe rendabel zijn zelfstandige supermarkten?

Nieuws

Tijdens de coronacrisis hebben veel buurtsupermarkten mooie omzetcijfers neergezet. Maar verkoopcijfers zeggen niet alles. En wat als straks de coronastorm weer gaat liggen? Luc Roesems, bedrijfseconomisch expert bij PMO cvba voert jaarlijks een rendabiliteitsanalyse uit bij zelfstandige buurtsupermarkten. Hij legt een aantal pijnpunten bloot.
Lees meer ››