Een ‘superbuurt’ dankzij VLAM

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is VLAM.

Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen.

VLAM ondersteunt deze campagne. "Vlaanderen telt ontzettend veel gepassioneerde producenten die elke dag opnieuw lekkere, kwaliteitsvolle producten maken. Daar mogen we best fier op zijn. Daarom voert VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing) promotie voor deze producten. We investeren volop in verschillende campagnes om de consument, horeca en retail te inspireren met al het lekkers van hier. Omdat we er bovendien van overtuigd zijn dat buurtsupers zich door hun aanbod van verse, lokale producten kunnen onderscheiden van andere winkels, is VLAM ook dit jaar trotse partner van de Superbuurt-campagne."

https://www.vlam.be - https://www.lekkervanbijons.be

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2289)

Hoe rendabel zijn zelfstandige supermarkten?

Nieuws

Tijdens de coronacrisis hebben veel buurtsupermarkten mooie omzetcijfers neergezet. Maar verkoopcijfers zeggen niet alles. En wat als straks de coronastorm weer gaat liggen? Luc Roesems, bedrijfseconomisch expert bij PMO cvba voert jaarlijks een rendabiliteitsanalyse uit bij zelfstandige buurtsupermarkten. Hij legt een aantal pijnpunten bloot.
Lees meer ››