Eerste Carrefour City opent deuren


Winkelopeningen

Het nieuwe winkelconcept is "afgestemd op het leven van de stedelijke klant die op zoek is naar authenticiteit en die aangetrokken is door lokale producten, bio en milieu-aspecten zoals afvalvermindering", aldus Carrefour. Het restauratiegedeelte is er sterk ontwikkeld en biedt een ruime keuze aan maaltijdoplossingen om ter plaatse op te eten in het Carrefour Café of om mee te nemen.

Nadruk op bio en het eigen merk
Op 200 m² vindt de consument een buurtwinkel met producten voor alle dagelijkse behoeften en een plek met gezonde maaltijdoplossingen. De nadruk ligt op bioproducten, het eigen Carrefour-merk en lokale producten. Het merendeel zijn Carrefour-producten (1.530 referenties) en Carrefour Bio-producten (480 referenties). 19 productcategorieën worden vertegenwoordigd door het Carrefour-merk. 

 

 

Gerelateerde artikels

Albert Heijn Diest

Winkelopening

Albert Heijn Diest

2 min.
Spar Linkeroever

Winkelopening

Spar Linkeroever

2 min.
Carrefour Express A'pen Harmonie en Carrefour Market Zeveneken

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy