Als supermarktuitbater lees je ongetwijfeld wel eens een trendrapport over voeding, reizen, lifestyle, fashion … Je leert er over de trends binnen de westerse cultuur en consumenten, over de ‘klassieke’ sleutelmomenten en feestdagen, over onze eetgewoonten en hoe die evolueren doorheen de tijd. Als uitbater wil je immers op de hoogte blijven zodat je kan inspelen op deze trends en de juiste producten op het juiste moment aanbieden.
Etnomarketingbureau TIQAH https://tiqah.com/nl/ vroeg zich af waarom een belangrijke groep Europese consumenten in deze rapporten vaak wordt vergeten: de Europese moslim.
Over deze jonge én actieve groep consumenten is veel te weinig geweten. De groep groeit echter, zowel in aantal als in waarde, en biedt heel wat opportuniteiten voor onze economie en toekomst. Waarom worden ze vaak over het hoofd gezien? Omwille van een tekort aan kennis of uit angst voor negatieve reacties?
TIQAH heeft nu een trendrapport geschreven over deze specifieke doelgroep. Het marketingbureau is er van overtuigd dat ze met deze informatie de negatieve perceptie kan doen vergeten en een sterke tool aanreikt om te connecteren met deze belangrijke groep consumenten.
In het eerste Europese Food Report delen de mensen van TIQAH de inzichten die zij doorheen de jaren hebben opgedaan. Je vindt er praktische info over de levensstijl en voedingsgewoontes van de Europese moslim.
Klik hier voor een preview van dit magazine.
Jouw GRATIS exemplaar opvragen? Dat kan via info@buurtsuper.be
Doe het snel want er is maar een beperkt aantal boekjes beschikbaar!
Let op: dit is een Engelstalige uitgave.