Eerste Europese Moslim Food Report


Productnieuws

Als supermarktuitbater lees je ongetwijfeld wel eens een trendrapport over voeding, reizen, lifestyle, fashion … Je leert er over de trends binnen de westerse cultuur en consumenten, over de ‘klassieke’ sleutelmomenten en feestdagen, over onze eetgewoonten en hoe die evolueren doorheen de tijd. Als uitbater wil je immers op de hoogte blijven zodat je kan inspelen op deze trends en de juiste producten op het juiste moment aanbieden.  

Etnomarketingbureau TIQAH https://tiqah.com/nl/ vroeg zich af waarom een belangrijke groep Europese consumenten in deze rapporten vaak wordt vergeten: de Europese moslim.

Over deze jonge én actieve groep consumenten is veel te weinig geweten. De groep groeit echter, zowel in aantal als in waarde, en biedt heel wat opportuniteiten voor onze economie en toekomst. Waarom worden ze vaak over het hoofd gezien? Omwille van een tekort aan kennis of uit angst voor negatieve reacties?

TIQAH heeft nu een trendrapport geschreven over deze specifieke doelgroep. Het marketingbureau is er van overtuigd dat ze met deze informatie de negatieve perceptie kan doen vergeten en een sterke tool aanreikt om te connecteren met deze belangrijke groep consumenten. 

In het eerste Europese Food Report delen de mensen van TIQAH de inzichten die zij doorheen de jaren hebben opgedaan. Je vindt er praktische info over de levensstijl en voedingsgewoontes van de Europese moslim.

Klik hier voor een preview van dit magazine.  

Jouw GRATIS exemplaar opvragen? Dat kan via info@buurtsuper.be
Doe het snel want er is maar een beperkt aantal boekjes beschikbaar!

Let op: dit is een Engelstalige uitgave. 

 

Gerelateerde artikels

JOZO, met een snufje Mondriaan

Erfgoedcampagne met limited edition verpakking en zoutblik

JOZO, met een snufje Mondriaan

2 min.
Oddlygood® lanceert glutenvrije Dreamy Desserts
Plantaardige lasagne

Come a casa

Plantaardige lasagne

2 min.

Actueel

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy