Finale campagne tijdens 'Weekend van de Klant'


Samen bouwen aan een superbuurt 
Tijdens het weekend deelden meer dan 700 buurtsupers maar liefst 511.920 zakjes met Napoleon bonbons uit aan hun klanten! De verpakking van dit legendarisch snoepje stond volledig in het teken van de verkiezing van de Super Teams. 

De deelnemende buurtsupers hadden ook meer dan 1.000 stembiljetten om uit te delen. De biljetten hebben een unieke code die extra speelkansen geeft op www.superbuurt.be en de ‘Super Jackpot’. De klanten kunnen hiermee ook aankoopbonnen en prijzenpakketten winnen. Ondertussen hebben al meer dan 165.000 consumenten de campagnesite www.superbuurt.be bezocht. Dat is al de helft meer dan vorig jaar! Er is ook al massaal gestemd op de Super Teams. De verkiezing van de Super Teams loopt trouwens nog tot en met 31/10. Tot dan blijft ook de campagnesite online. 

Gerelateerde artikels

Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
Optreden tegen buurtbewoners die zich systematisch parkeren op jouw parking?

Actueel

Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
Optreden tegen buurtbewoners die zich systematisch parkeren op jouw parking?
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy