Imagocampagne focust op medewerkers


In de promotiepakketten die de deelnemende buurtsupers einde augustus / begin september van hun franchise of andere commerciële groepering  ontvangen, zitten meer dan 1.000 stembiljetten & krasloten om uit te delen aan de klanten. De biljetten hebben een unieke code die extra speelkansen geeft op www.superbuurt.be en de ‘Super Jackpot’. De klanten kunnen aankoopbonnen en prijzenpakketten winnen en de medewerkers, die het meest stemmen op de website krijgen, ontvangen een Bongo Bon en stappen voortaan als ‘Super Team’ door het leven.  

Gerelateerde artikels

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy