Kazen van bij ons op een gepimpte kaasplank

Nieuws

Van 1 oktober tot 18 november zet VLAM de schijnwerpers op de Belgische kazen. Een wedstrijd met kaasplankcreaties van ex-winnaar van De Mol Davey Van Rode geeft de campagne een aparte insteek. De bedoeling blijft steeds dezelfde: mooie momenten beleven met kazen van bij ons.

Wanneer de dagen korter worden en de koude langzaam maar zeker binnenkruipt, willen we het thuis extra gezellig maken. En daar horen Belgische kazen bij. Als snack in de zetel of een mooi kaasbordje aan tafel, of waarom ook niet, verwerkt in een dampende warme bereiding.

VLAM zet je alvast op lekkere gedachten met zijn promotiecampagne ‘Kazen van bij ons. Karakters van bij ons’. Deze najaarscampagne wordt gevoerd op TV (Een, Canvas, VTM, Q2, Vitaya, CAZ, Vier en Vijf), in de bioscoop (Kinepolis) en online. Aardig om weten is dat VAM opnieuw een wedstrijd lanceert waarmee mooie prijzen te winnen zijn.

Voor de kaascampagne werkt VLAM deze herfst samen met ex-winnaar van De Mol, Davey Van Rode. In enkele korte filmpjes toont Davey hoe hij van een afgedankt voorwerp zoals een skateboard, een dakpan, een ton en glas een karaktervolle, stijlvolle kaasplank maakt. De creaties zijn zo geslaagd dat ze meteen het prijzenpakket zullen uitmaken van de kaaswedstrijd op kazenvanbijons.be. De wedstrijd loopt van 1 oktober tot 18 november.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1333)

Hoe evolueert de rentabiliteit van jouw buurtsuper?

Nieuws

Financieel expert Luc Roesems maakte in opdracht van Buurtsuper.be een analyse van de jaarrekeningen van 400 zelfstandige supermarkten over de laatste drie jaar. In deze infosessies - een per enseigne - kan je de resultaten van jouw buurtsuper benchmarken met die van je collega's.
Lees meer ››

Nieuwe fiscaalvriendelijke verloning

Nieuws

Op 1 januari 2018 deed de 'winstpremie' zijn intrede in uitvoering van het zomerakkoord. Met de winstpremie kan je een deel van je winst als bonus toekennen aan je werknemers. Dit is een fiscaalvriendelijke verloning.
Lees meer ››

Mr. Georges, topkwaliteit in de supermarkt

Nieuws Winkelopeningen

Eataly en Whole Foods Market zijn concepten die met een exclusief aanbod in respectievelijk Italiaanse en organische producten wereldwijd succes kennen. Medio 2018 werd met Mr. Georges een Belgische tegenhanger van dit shop-in-shopconcept gelanceerd. We mochten voor Super magazine dit unieke concept voor jullie voorproeven.
Lees meer ››