Nieuw Buurtsuper.be project voor speciaalzaken


Speciaalzaak

Met het project ‘De moed om ietsje duurder te zijn’ wil Buurtsuper.be speciaalzaken verenigen met het oog op ervaringsuitwisseling en inspiratie. Luc Ardies van Buurtsuper.be: “We zijn op zoek naar zaakvoerders die willen fungeren als échte ambassadeurs. Naar winkeliers die hun klanten opnieuw kwalitatief, lekker en authentieke smaken leren appreciëren.” 

Vier thema-avonden en een inspiratietour 

Caroline Quintijn, de nieuwe coördinator van het project, stelde het ontwerpjaarprogramma 2020 voor. De vijftien aanwezige zaakvoerders fungeerden als een bevoorrecht klankbord en kozen uit de lange lijst vier gespreksthema’s voor evenveel thema-avonden. Telkens zal het accent liggen op onderlinge ervaringsuitwisseling onder leiding van een expert.

De gekozen thema’s zijn:
- marketing & positionering van speciaalzaken
- personeelsmotivatie
- rendabiliteit
- sociale media

De voorkeur ging uit naar twee avonden in het voor- en twee in het najaar en zullen plaatsvinden bij één van de deelnemende speciaalzaken of bij een ambachtelijke leverancier.

Tot slot is er ook een inspiratietour in binnen- of buitenland die een mix van ambachtelijke producenten en inspirerende winkelconcepten zal bieden.

De vijftien ambassadeurs werden aan het begin van de bijeenkomst getrakteerd op een rondleiding door Caroline en Kris, de zaakvoerders van Bon Appétit, die een oude ‘busdepot ’ omtoverden tot een moderne en eigentijdse versmarkt en bistro.

Praktisch

Speciaalzaken die lid zijn of worden van Buurtsuper.be nemen gratis deel aan de vier thema-avonden en nemen deel aan de inspiratiereis tegen zéér interessante ledentarieven. Ze genieten als Buurtsuper.be lid bovendien van een gratis HACCP-begeleiding of personeelsopleiding (na aftrek van tussenkomst via de kmo-portefeuille)

Interesse om deel te nemen?Neem dan vrijblijvend contact op met Aurélie Camps via aurelie.camps@buurtsuper.be

Lid worden van Buurtsuper.be? Schrijf € 490,05 incl. btw / € 405 excl. btw over op BE35 4263 1182 2137, UNIZO-lidmaatschap incl. en je wordt lid tot en met eind 2020.

Op de groepsfoto zie je de 15 ambassadeurs voor het nieuwe project: Caroline en Kris van Bon Appétit, Sebastien en Silke van Drankenhandel Tommelin, Julien Hazard van Julien Hazard Affineur / Fromazard, Anja Faes van Lourdon Kaas en Delicatessen, Luc ‘Vis’ Mariën, Johan Vergote van Vivobox, Reinault van Elsen Kaasambacht, Yves De Schouwer van Chocolade Myra DS, Ard en Rogier van Het Fruithuis en Myriam en Liesa van Nino Seafood en Caroline Quintijn en Luc Ardies van Buurtsuper.be

Foto's: Kris Jacobs 

Gerelateerde artikels

Netwerkavond speciaalzaken bij Duroc d'Olives
Een paradijs voor lekkerbekken
Ga mee op inspiratiereis naar Malta

Actueel

Inspiratiereis Zuid-Afrika: Kaapstad, Stellenbosch en Kapama Private Game Reserve
Netwerkavond speciaalzaken bij Duroc d'Olives
“We staan voor een copernicaanse revolutie”
cover-van-supermag-feb2024-hr.jpg

Super
MAG 1

SuperMAG nr. 1
Februari 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy