Nieuw zakboekje over verandering in organisaties

Nieuws

Niet de grootste of de rijkste, maar de organisatie die zich het best en het snelst aanpast, overleeft in deze razendsnel veranderende tijden. Dit nieuwe zakboekje, geschreven door Luc Ardies, biedt een beproefde methode om mensen mee te krijgen in grote en kleine veranderingen.

Bij elk veranderingsproces moet het management beseffen dat men eerst de mensen in beweging moet krijgen alvorens de organisatie volgt. Het is duur om medewerkers bij te scholen, maar nog duurder om ze te ontslaan. Dit zakboekje biedt een wetenschappelijk beproefde methode om mensen in vijf eenvoudige stappen mee te nemen in grote of kleine veranderingen. Met de praktijkvoorbeelden en handige do’s en don’ts is jouw organisatie er klaar voor.

Waarom de ene organisatie swingt en de andere slowt in tijden van verandering is een beknopt en helder zakboekje voor mensen met weinig tijd en grote ambities. Het biedt een methode op basis van een succesvol model uit de gedragswetenschappen, eenvoudig vertaald naar vijf verschillende praktijkvoorbeelden. 

Bestel je exemplaar nu via https://www.lannoo.be/nl/waarom-de-ene-organisatie-swingt-en-de-andere-slowt-tijden-van-verandering


Dit is het tweede boekje in de reeks Het ABC van het nieuwe werken. 

In dezelfde reeks verscheen ook Waarom de ene opleiding werkt en de andere niet. Bestel je exemplaar via https://www.lannoo.be/nl/waarom-de-ene-opleiding-werkt-en-de-andere-niet

Waarom-de-ene-opleiding-werkt-en-de-andere-niet

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1472)

SPAR-campagne #verder

Nieuws

Deze maand start in Nederland de nieuwe reclamecampagne van SPAR met als thema #verder. Via social media, winkelmaterialen, folders, magazines, tv en vrachtwagens, maakt Nederland kennis met waar SPAR vandaag de dag voor staat: dé winkel voor dagelijks gemak, waar de consument op elk moment van de dag vindt wat hij nodig heeft.
Lees meer ››

Bestel je Mooimakers affiches voor 31/5

Nieuws

Mooimakers, het Vlaamse initiatief tegen zwerfvuil en sluikstort van de OVAM, Fost Plus en de VVSG, is in volle voorbereiding voor haar zomercampagne. De nieuwe affiches en de nieuwe 'wobbler' kunnen nog besteld worden tot eind mei.
Lees meer ››

“Een supermarkt moet op alle vlakken sterk staan”

Nieuws

Er beweegt veel in de wereld van de supermarkten. Luc Bormans weet er alles van. Hij beheert niet alleen drie Delhaize-winkels in Namen, hij staat ook al twee jaar aan het hoofd van Aplsia, de vereniging van franchisenemers. In ons Super magazine lees je een gesprek met hem over de troeven en uitdagingen van de sector.
Lees meer ››