Nieuwe campagne voor Meesterlyck-ham


Productnieuws

VLAM pakt uit met een nieuwe campagne voor de kwaliteitsham met het keurmerk Meesterlyck. Daarin duiken we in onze rijke kunstgeschiedenis, waarin we meesterwerken vinden waarop kwaliteitsham terug te vinden is. Al eeuwen geleden wisten onze beenhouwers al hoe je een topproduct maakt. 100% van eigen bodem en 100% kwaliteit. Er werd niet al te veel lawaai rond gemaakt, nee. Maar het vond wel stevig aftrek omdat het simpelweg zo lekker was dat je het per se op tafel wilde zetten én ook gretig opeten.

De nieuwe campagne ‘Meesterlyck: Het best bewaarde geheim van de Belgen.’ wordt via verschillende kanalen gepromoot gedurende de maand oktober. Er komt een online campagne met video en er zal campagne gevoerd worden in de supermarkten door middel van digitale schermen en proeverijen. Bijzonder is dat het campagnebeeld ook zal te zien zijn aan het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen, waar de link gemaakt wordt met de kunstwerken binnen.

Kookinspiratie met Meesterlyck vind je op lekkervanbijons.be.

De troeven van Meesterlyck samengevat:
- Gegarandeerd 100% Belgisch varkensvlees van bij de boer tot op je boterham
- Gegarandeerde kwaliteit door een strenge controle
- Voor en door meesters vervaardigd volgens traditie

 

Gerelateerde artikels

Mimolettekaas op z’n Vlaams
Tout Bien Rouge nu ook bij Delhaize
Nieuw: Ricola-bonbon met honing

Actueel

“We staan voor een copernicaanse revolutie”
Stap voor stap naar meer plantaardige voeding met halfhalf
VDAB Jobbeurs Verkoop & Horeca
cover-van-supermag-feb2024-hr.jpg

Super
MAG 1

SuperMAG nr. 1
Februari 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy