Nieuwe Super magazine onderweg

Nieuws

Terwijl jij je klaarmaakt voor een fijne zomer in 'je kot', zorgen wij voor de nodige lectuur. Hou je brievenbus dus in de gaten want het nieuwe Super magazine komt er weer aan!

Wat mag je verwachten van dit nummer? We kijken terug op een turbulente periode maar met een positieve blik! 

De coronacrisis zette ons aan om na te denken over onze toekomst en de rol van de vereniging. Vooral de media, en dan met name de website en het magazine, zullen een cruciale rol gaan spelen. Lees er alles over in de rubriek ‘Buurtsuper.be in actie’ (of bekijk ons filmpje hier). We geven ook een update van onze jaarlijkse imagocampagne

De coronacrisis heeft de retailsector serieus door elkaar geschud. We vroegen aan de grote commerciële enseignes hoe ze die eerste hectische weken hebben beleefd en wat zij er uit hebben geleerd. Ook VLAM blikt terug en leert ons dat het nu hét moment is om lokale kwaliteitsproducten in de kijker te zetten.

We nemen een kijkje in de nieuwe Proxy van Muizen en de AD van Landen, die met de Adecco Retail School investeert in het nieuwe personeel. We brengen ook drie tips van het Super Team van AD Delhaize Willebroek en leren hoe Kris Borlo van Spar Denderwindeke aan zijn passie voor Oostenrijk komt.  

Maar je vindt ook meer over: de impact van het coronavirus op ons koop- en eetgedrag, fiscaalvriendelijke beloningen en de rendabiliteit van de Vlaamse zelfstandige supermarkten. 

Check zeker ook de mooie bedankadvertenties van de vijf grote commerciële enseignes: Spar-Colruyt, Delhaize, Carrefour, Alvo en Lambrechts! 

Kan je niet wachten? Check hier dan de online versie! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2215)

Een ‘superbuurt’ dankzij Mooimakers!

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is Mooimakers.
Lees meer ››

Na de uren van ... Kris Borlo

Nieuws

In de rubriek 'Na de uren' van ons Super magazine brengen we het verhaal achter de hobby van een buurtsuperuitbater. In het juni nummer is dat Kris Borloo van Spar Denderwindeke. Hij speelt op een diatonische harmonica, een typisch Alpen-instrument dat vooral in Oostenrijk bespeeld wordt.
Lees meer ››

77% wil mondmasker verplichten

Nieuws

Uit de Grote Coronastudie van de Universiteit Antwerpen blijkt dat 77% van de Belgen een mondmasker wil verplichten voor klanten in de supermarkt. 83% vindt dat het verplicht moeten worden voor personeel.
Lees meer ››