Oppo Ice Cream, gezond ijs

Nieuws Productnieuws

Oppo Ice Cream, een van origine Engels merk verovert de Belgische markt met een nieuw, toegeeflijk en lekker roomijs dat veel minder suiker en calorieën bevat dan de traditionele roomijs.

Oppo wordt bereid met verse weidemelk, Virgine kokosolie en stevia in plaats van de gebruikelijke grote hoeveelheid suiker en room. Daarom is Oppo maar (maximaal) 43 calorieën per bolletje (430 calorieën per pot) en is het zelfs het eerste ijsmerk in Europa dat een EU health claim kreeg en dus ‘gezond’ genoemd mag worden. Verder draagt Oppo de Great Taste Award Gold Star voor de Salted Caramel, een bekroning van hun zoektocht naar de beste smaken.

Oppo Ice Cream is in België verkrijgbaar in drie smaken: Madagascan Vanilla, Colombian Chocolade & Hazelnut en Salted Caramel

Na de lancering in Engeland, Ierland en Nederland is het populaire ijsmerk nu ook bij ons verkrijgbaar in de drie verschillende smaken. Je vindt Oppo vanaf nu in meer dan 130 Delhaize winkels.

 

De aanbevolen adviesprijs is € 4,99 voor een beker van 500 ml.

 

Lees ook ›› Alle producten (1333)

Hoe evolueert de rentabiliteit van jouw buurtsuper?

Nieuws

Financieel expert Luc Roesems maakte in opdracht van Buurtsuper.be een analyse van de jaarrekeningen van 400 zelfstandige supermarkten over de laatste drie jaar. In deze infosessies - een per enseigne - kan je de resultaten van jouw buurtsuper benchmarken met die van je collega's.
Lees meer ››

Nieuwe fiscaalvriendelijke verloning

Nieuws

Op 1 januari 2018 deed de 'winstpremie' zijn intrede in uitvoering van het zomerakkoord. Met de winstpremie kan je een deel van je winst als bonus toekennen aan je werknemers. Dit is een fiscaalvriendelijke verloning.
Lees meer ››

Mr. Georges, topkwaliteit in de supermarkt

Nieuws Winkelopeningen

Eataly en Whole Foods Market zijn concepten die met een exclusief aanbod in respectievelijk Italiaanse en organische producten wereldwijd succes kennen. Medio 2018 werd met Mr. Georges een Belgische tegenhanger van dit shop-in-shopconcept gelanceerd. We mochten voor Super magazine dit unieke concept voor jullie voorproeven.
Lees meer ››