Prijzen verse groenten en fruit onder druk


De Belgische veilingen vanuit de koepel LAVA, samen met VLAM, lanceren een campagne om meer lokale groenten en fruit te kopen. Ook op Europees niveau wordt aan de alarmbel getrokken en aangedrongen op meer steun vanuit de EU.

Een tv-spot in samenwerking met VLAM moet vanaf maandag 6 april deze boodschap versterken. De tv-spot zal gedurende 2 weken te zien zijn op de zenders Eén, VTM, Q2, Vitaya, CAZ, RTL-TVI en club RTL, en ook online op Youtube, Facebook en Instagram.

Jij kan op deze campagne inspelen door het daarvoor ontwikkeld materiaal te verspreiden via je eigen communicatiekanalen:

  • Video met en zonder geluid: download hier op het platform met campagnemateriaal

  • De online toolkit voor B2B-partners is onderweg! Hou dus zeker het platform met campagnemateriaal in de gaten!

  • Andere? Laat het weten aan de B2B afdeling van VLAM als je het materiaal in andere formaten nodig hebt

Check ook https://www.versondernemer.be/nieuws-1/kies-voor-groenten-fruit-van-bij-ons-campagne

 

Gerelateerde artikels

Carrefour Market Ekeren springt mee op de kar van e-commerce
Waarom ook Jumbo steeds meer winkels zelfstandig maakt
1+1 gratis: ook Colruyt springt op de kar

Actueel

Carrefour Market Ekeren springt mee op de kar van e-commerce
Waarom ook Jumbo steeds meer winkels zelfstandig maakt
1+1 gratis: ook Colruyt springt op de kar
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy