Recordaantal bestellingen voor imagocampagne

Nieuws

Gedurende de hele maand september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker. Er werden dit jaar maar liefst 5.000 deelnamepakketten besteld. We zullen tijdens het Weekend van de Klant dus een recordaantal van 600.000 klanten verwennen met onze attentie!

Alle buurtsupers die deelnemen aan onze imagocampagne ontvangen eind augustus – begin september hun deelnamepakket. Het pakket bevat 120 kartonnen doosjes Jules Destrooper Butter Crisps (24 gram) om uit te delen tijdens het Weekend van de Klant op 3 en 4 oktober 2020.

Daarnaast ontvangen ze ook drie winkelaffiches en 1.500 krasloten voor het Super Jackpotspel. De krasloten hebben een unieke code die extra speelkansen geeft op www.superbuurt.be en de Super Jackpot. Klanten kunnen hiermee aankoopbonnen en prijzenpakketten winnen.

Elke deelnemende buurtsuper wordt bovendien opgenomen in de Store Locator en maakt zo kans om zijn team te laten verkiezen tot Super Team 2020.

Er werd dit jaar een reacordaantal van 5.000 pakketten besteld. Tijdens het Weekend van de Klant zullen dus niet minder dan 600.000 klanten met een doosje Jules Destrooper Butter Crisps naar huis gaan! 

TIP: Wil jij nog een (extra) deelnamepakket bestellen? Neem dan asap contact op met yannick.muls@buurtsuper.be 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2215)

Een ‘superbuurt’ dankzij Mooimakers!

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is Mooimakers.
Lees meer ››

Na de uren van ... Kris Borlo

Nieuws

In de rubriek 'Na de uren' van ons Super magazine brengen we het verhaal achter de hobby van een buurtsuperuitbater. In het juni nummer is dat Kris Borloo van Spar Denderwindeke. Hij speelt op een diatonische harmonica, een typisch Alpen-instrument dat vooral in Oostenrijk bespeeld wordt.
Lees meer ››

77% wil mondmasker verplichten

Nieuws

Uit de Grote Coronastudie van de Universiteit Antwerpen blijkt dat 77% van de Belgen een mondmasker wil verplichten voor klanten in de supermarkt. 83% vindt dat het verplicht moeten worden voor personeel.
Lees meer ››