Reeds 3.000 klantenbedankjes in kader van imagocampagne!

Nieuws

De imagocampagne ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’ ging deze week sterk van start: 25.000 consumenten bezochten www.superbuurt.be en stuurden al 3.000 bedankjes aan de buurtsupermarkten en hun personeel.

Reeds 25.000 consumenten hebben in de eerste week van de campagne de centrale website www.superbuurt.be bezocht, op de Super Jackpot gespeeld, kortingsbons van onze partners gedownload, artikels gelezen … én via de Store Locator een bedanking gepost op naam van hun favoriete buurtsuper. 

Opvallend is dat er dit jaar reeds 3.000 van deze persoonlijke bedankjes zijn binnengekomen en dat de deelnemende buurtsupermarkten zelfs via andere kanalen, Facebook bijvoorbeeld, spontane dankwoordjes mochten in ontvangst nemen!  

Ongetwijfeld heeft de hectische coronaperiode hier iets mee te maken. Consumenten beseffen dat winkelkuitbaters en medewerkers de afgelopen maanden een serieuze tand hebben moeten bijsteken. Al die bedankjes zijn een mooie ondersteuning in moeilijke tijden!

De campagne loopt nog tot en met het Weekend van de Klant, op 3 en 4 oktober. 

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2343)

Super Teams 2020: eerste tussenstand

Nieuws

We zijn nog maar halverwege onze ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’ campagne en er hebben al 4.500 consumenten hun favoriete buurtsuper bedankt! De buurtsupers (één per enseigne) met de meeste bedankjes bekronen wij binnenkort tot 'Super Team 2020'. Een eerste tussenstand ...
Lees meer ››

"Buurtwinkel terug van weggeweest"

Nieuws

In het Nieuwsblad staat een interview met retailexpert Gino Van Ossel die bevestigt wat Buurtsuper.be al langer vaststelt: de coronacrisis zorgt er voor dat ons winkellandschap er versneld anders gaat uitzien. Met minder geïsoleerde baanwinkels en populairdere buurtwinkels en boerenmarkten.
Lees meer ››

UNIZO kijkt met argusogen naar shoppingcenter Malinas

Nieuws

UNIZO kijkt met argusogen naar het nieuwe shoppingcomplex 'Malinas', aan de afrit Mechelen-Noord langs de E19. Wat begon als een zoektocht naar een oplossing voor de herlocalisatie van enkele baanwinkels, blijkt toch een shoppingcenter van 23.000 vierkante meter worden. Ook de komst een AH XL van 3.500 m² baart zorgen.
Lees meer ››