‘Samen bouwen aan een superbuurt’: bijna een half miljoen attenties besteld!


Van begin september tot en met het ‘Weekend van de Klant’ loopt de imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met centraal de website waarop 100.000 bezoekers worden verwacht. De bezoekers kunnen de winkelkarquiz spelen en aankoopbons winnen, digitale kortingsbons van de deelnemende A-merken downloaden, enz… Via de Store Locator worden de bezoekers van de website naar de deelnemende buurtsupermarkten geloodst. Uiteraard kunnen de bezoekers van de website, net zoals vorig jaar, stemmen op hun favoriete ‘Super Team’.

Tot slot is er een speciale zwerfvuilactie waaraan buurtsupermarkten en lokale verenigingen kunnen deelnemen. Voor het ‘Weekend van de Klant’ (6 en 7 oktober 2018) is er dit jaar als attentie de Lotus Dinosaurus Mini’s met 12 koekjes per verpakking (42 gram). Alle bestellingen van de deelnemende buurtsupermarkten zijn binnen: in totaal zullen er 490.680 attenties worden verdeeld.
 

Gerelateerde artikels

Van Eccelpoel opnieuw aan het verbouwen
Miko gaat bonen branden op windenergie
Ballonvaart van Jules Destrooper voor twee klanten en hun gezin

Actueel

Van Eccelpoel opnieuw aan het verbouwen
Miko gaat bonen branden op windenergie
Ballonvaart van Jules Destrooper voor twee klanten en hun gezin
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy