Samen bouwen aan een superbuurt. Dankzij U

Nieuws

Afgelopen weekend vond de finale plaats van onze imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’. Tijdens het ‘Weekend van de Klant’ hebben de deelnemende buurtsupers een half miljoen Dino koekjes uitgedeeld.

De attenties werden bijzonder gesmaakt werden door onze klanten. Maar belangrijker nog: vanaf begin september hebben we de troeven van de buurtsuper eens te meer onder de brede aandacht kunnen brengen. Zo waren er de opruimacties van diverse buurtsupermarkten om, in samenwerking met lokale verenigingen, het zwerfvuil aan te pakken.

Buurtsuper.be organiseerde een ledenenquête over de maatschappelijke toegevoegde waarde van de buurtsuper en de resultaten verschenen in ‘Het Nieuwsblad’, ‘De Standaard’, ‘Gazet van Antwerpen’ en ‘Belang van Limburg’. Uiteraard mogen we hierbij ook onze website www.superbuurt.be niet vergeten: bij de publicatie van dit artikel is nog niet bekend of we het record aantal bezoekers van vorig jaar hebben gebroken. Maar de tussentijdse rapportering over de page views van de winkelkarquiz, de pagina’s van onze partners en het aantal gedownloade kortingsbonnen doen het beste verhopen.

De verkiezing van ‘Super Team’ loopt nog door in november. Tot dan kunnen klanten via de store locator op hun favoriete buurtsuper stemmen.
 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1333)

Hoe evolueert de rentabiliteit van jouw buurtsuper?

Nieuws

Financieel expert Luc Roesems maakte in opdracht van Buurtsuper.be een analyse van de jaarrekeningen van 400 zelfstandige supermarkten over de laatste drie jaar. In deze infosessies - een per enseigne - kan je de resultaten van jouw buurtsuper benchmarken met die van je collega's.
Lees meer ››

Nieuwe fiscaalvriendelijke verloning

Nieuws

Op 1 januari 2018 deed de 'winstpremie' zijn intrede in uitvoering van het zomerakkoord. Met de winstpremie kan je een deel van je winst als bonus toekennen aan je werknemers. Dit is een fiscaalvriendelijke verloning.
Lees meer ››

Mr. Georges, topkwaliteit in de supermarkt

Nieuws Winkelopeningen

Eataly en Whole Foods Market zijn concepten die met een exclusief aanbod in respectievelijk Italiaanse en organische producten wereldwijd succes kennen. Medio 2018 werd met Mr. Georges een Belgische tegenhanger van dit shop-in-shopconcept gelanceerd. We mochten voor Super magazine dit unieke concept voor jullie voorproeven.
Lees meer ››