'Samen bouwen aan een superbuurt': duurzaam Coca-Cola onderneemt actie


De reden waarom Coca-Cola deelneemt als corporate partner aan deze imagocampagne, en zo ook het 'Weekend van de Klant' ondersteunt is de volgende:

Duurzaam ondernemen staat centraal bij Coca-Cola en de afgelopen jaren werd er op dit vlak al heel wat vooruitgang geboekt. Eind 2017 lanceerde de drankenproducent haar nieuw Actieplan voor Duurzaamheid waarbij dranken, verpakkingen en de samenleving, maar ook water, energie en de waardeketen centraal staan. Samen met partners wil Coca-Cola concrete acties ondernemen. Voor de mensen. Voor de planeet. Daarom wil het actief haar steentje bijdragen in de campagne “Samen bouwen aan een superbuurt” van Buurtsuper.be.

Coca-Cola stelt via de website www.superbuurt.be - online tijdens de imagocampagne vanaf begin september - e-coupons voor drie producten ter beschikking die door consumenten geprint kunnen worden en zo geïnd in de supermarkt. Altijd een succes!

Coca-Cola zet ook in september zijn schouders onder de opruimacties in samenwerking met Buurtsuper.be, Mooimakers, en Renewi.

 

Gerelateerde artikels

Stap voor stap naar meer plantaardige voeding met halfhalf
VDAB Jobbeurs Verkoop & Horeca
Daarom ben ik lid

Kurt Van Turnhout, Alvo Supermarkt Nagels

Daarom ben ik lid

2 min.

Actueel

Stap voor stap naar meer plantaardige voeding met halfhalf
VDAB Jobbeurs Verkoop & Horeca
Daarom ben ik lid

Kurt Van Turnhout, Alvo Supermarkt Nagels

Daarom ben ik lid

2 min.
cover-van-supermag-feb2024-hr.jpg

Super
MAG 1

SuperMAG nr. 1
Februari 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy