Samen bouwen aan een superbuurt': Essity wil consument in de watten leggen

Nieuws

Met de imagocampagne 'Samen bouwen aan een superbuurt' in aantocht stellen wij wekelijks graag onze ondersteunende partners voor. Onze partner Essity verdeelt via de website www.superbuurt.be – vanaf september online – kortingsbonnen voor Tena, Demak’up en Okay uit.

De reden waarom Essity deelneemt als corporate partner aan deze imagocampagne, en zo ook het 'Weekend van de Klant' ondersteunt:

“Essity ontwikkelt, produceert en verkoopt diverse producten en oplossingen binnen de bedrijfssegmenten Personal Care, Consumer Tissue en Professional Hygiene. Als bedrijf is Essity toegewijd om via toonaangevende hygiëne- en gezondheidsoplossingen het welzijn te verbeteren van de consument. Daar het ook gaat om producten en diensten waarmee de consument dagdagelijks in contact komt. Deelname aan de imagocampagne is tweeledig. Namelijk, meer zichtbaarheid en bekendheid creëren alsook de consument laten kennismaken en in de watten leggen met onze producten en diensten”.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1333)

Hoe evolueert de rentabiliteit van jouw buurtsuper?

Nieuws

Financieel expert Luc Roesems maakte in opdracht van Buurtsuper.be een analyse van de jaarrekeningen van 400 zelfstandige supermarkten over de laatste drie jaar. In deze infosessies - een per enseigne - kan je de resultaten van jouw buurtsuper benchmarken met die van je collega's.
Lees meer ››

Nieuwe fiscaalvriendelijke verloning

Nieuws

Op 1 januari 2018 deed de 'winstpremie' zijn intrede in uitvoering van het zomerakkoord. Met de winstpremie kan je een deel van je winst als bonus toekennen aan je werknemers. Dit is een fiscaalvriendelijke verloning.
Lees meer ››

Mr. Georges, topkwaliteit in de supermarkt

Nieuws Winkelopeningen

Eataly en Whole Foods Market zijn concepten die met een exclusief aanbod in respectievelijk Italiaanse en organische producten wereldwijd succes kennen. Medio 2018 werd met Mr. Georges een Belgische tegenhanger van dit shop-in-shopconcept gelanceerd. We mochten voor Super magazine dit unieke concept voor jullie voorproeven.
Lees meer ››