‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Essity
De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!
Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:
ESSITY (TENA, TEMPO, OKAY, DEMAK’UP)
"Essity ontwikkelt, produceert en verkoopt producten en oplossingen binnen de bedrijfssegmenten Personal Care, Consumer Tissue en Professional Hygiene. Als bedrijf is Essity toegewijd om via toonaangevende hygiëne- en gezondheidsoplossingen het welzijn te verbeteren van de consument. Daar het ook gaat om producten en diensten waarmee de consument dagdagelijks in contact komt, is onze reden om aan de imagocampagne deel te nemen tweeledig. Namelijk, meer zichtbaarheid en bekendheid creëren én de consument laten kennismaken en in de watten leggen met onze producten en diensten."
Esssity verzorgt enkele artikels in het E-zine, levert 75 goodiebags met producten van Tena, Demak’Up, Okay en Tempo voor de Super jackpot en biedt E-coupons aan.
Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne!