‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Jules Destrooper
De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!
Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:
JULES DESTROOPER
"Het Belgische familiebedrijf, Jules Destrooper, wil via haar deelname de lokale handelaar ondersteunen, de band met de eindconsument versterken en aantonen dat het bedrijf, ondanks haar lange bestaan, nog steeds relevant is. De lokale supermarkten en Speciaalzaken staan nog steeds in voor een belangrijk deel van onze omzet. Het is dan ook met groot plezier dat we onze schouders zetten onder deze campagne. Daarnaast is het een mooie opportuniteit om ons verhaal te vertellen en te onderstrepen dat we geen gebruik maken van bewaarmiddelen, kleur- en kunstmatige smaakstoffen. Onze koekjes worden tot op vandaag nog steeds gebakken met de puurste ingrediënten, waaronder echte boter."
Jules Destrooper verzorgt enkele artikels in het E-zine, levert 16 ‘Cooking with Jules Destrooper’ pakketten en biedt E-coupons aan.
Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne!