‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Jules Destrooper


De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:

JULES DESTROOPER
"Het Belgische familiebedrijf, Jules Destrooper, wil via haar deelname de lokale handelaar ondersteunen, de band met de eindconsument versterken en aantonen dat het bedrijf, ondanks haar lange bestaan, nog steeds relevant is. De lokale supermarkten en Speciaalzaken staan nog steeds in voor een belangrijk deel van onze omzet. Het is dan ook met groot plezier dat we onze schouders zetten onder deze campagne. Daarnaast is het een mooie opportuniteit om ons verhaal te vertellen en te onderstrepen dat we geen gebruik maken van bewaarmiddelen, kleur- en kunstmatige smaakstoffen. Onze koekjes worden tot op vandaag nog steeds gebakken met de puurste ingrediënten, waaronder echte boter."

Jules Destrooper verzorgt enkele artikels in het E-zine, levert 16 ‘Cooking with Jules Destrooper’ pakketten en biedt E-coupons aan.

Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne!

Gerelateerde artikels

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld

Actueel

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy