‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Lava (Flandria)

Nieuws

Van september tem het Weekend van de Klant organiseert Buurtsuper.be zijn jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van een aantal commerciële partners. We stellen ze graag aan u voor!

De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:

LAVA (FLANDRIA)
"De versafdeling is één van de grootste troeven van buurtsupers. Flandria en Buurtsuper.be zijn in dat opzicht dus al vele jaren trouwe partners. Lokaal en vers! De Flandria kwaliteitsgroenten worden lokaal geteeld en liggen snel in de winkel. Omdat ze zo vers zijn, zijn ze ook lekker en voedzaam. Flandria en Buurtsuper.be, een ideale match."

LAVA verzorgt enkele artikels in het E-zine en levert 10 Flandria shoppingbags met schort en BBQ grilmatje voor de Super Jackpot. 

Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1693)

Medewerkers in buurtsupers maken het verschil

Nieuws

Al 55 jaar staat Christiane Goossens (76) - ‘madame Goossens’ voor collega’s en klanten - in Aalst achter de supermarktkassa. Het is voor medewerkers zoals Christiane, dat Buurtsuper.be dit jaar het personeel centraal zet tijdens haar imagocampagne.
Lees meer ››

Extralegale voordelen zoals loonbonus onderbenut

Nieuws

In De Tijd vertelt sociaal secretariaat Partena, op basis van een rondvraag bij 169 bedrijven, dat de extra legale voordelen te weinig worden gebruikt. Het gaat over extra’s die werkgevers aan werknemers kunnen toekennen boven op het loon. De meest bekende zijn maaltijd- en ecocheques en groeps- en hospitalisatieverzekeringen.
Lees meer ››