‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met VLAM


De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:

VLAM (LEKKER VAN BIJ ONS)
Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) is ook dit jaar partner van de campagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met het project ‘Lekker van bij ons’. Want we mogen met recht en reden trots zijn op de verse producten die we in België produceren.

Vlam verzorgt enkele artikels in het E-zine.

Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne! 

Gerelateerde artikels

Netwerkavond speciaalzaken bij Duroc d'Olives
“We staan voor een copernicaanse revolutie”
Stap voor stap naar meer plantaardige voeding met halfhalf

Actueel

Netwerkavond speciaalzaken bij Duroc d'Olives
“We staan voor een copernicaanse revolutie”
Stap voor stap naar meer plantaardige voeding met halfhalf
cover-van-supermag-feb2024-hr.jpg

Super
MAG 1

SuperMAG nr. 1
Februari 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy