'Samen bouwen aan een superbuurt', samen met partner VLAM


De reden waarom VLAM deelneemt als corporate partner aan deze imagocampagne, en zo ook het 'Weekend van de Klant' ondersteunt:

We mogen met reden trots zijn op de producten die we in België produceren. VLAM ondersteunt de imagocampagne met ‘Lekker VAN BIJ ONS’ waarmee we lokale, verse producten willen promoten.

"Ga voor de 100% lokale kwaliteitsproducten bij uw buurtsuper! Een super keuze!”

Gerelateerde artikels

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld

Actueel

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy