Save-the-date: Etnomaketing congres 25/04 in Antwerpen

Nieuws

Donderdag 25 april nodigt Buurtsuper.be je uit voor een boeiend etnomarketing congres in het Felix Pakhuis in Antwerpen. 1 op 5 consumenten heeft een niet-Belgische achtergrond. Deze nieuwe consument wordt nog te vaak over het hoofd gezien of verkeerd benaderd. Nochtans zit in deze groeiende doelgroep consumenten heel wat potentieel.

Hoe deze klanten best benaderen vloeit voort uit een specifieke kennis en begrip van de doelgroep. Wie zijn deze consumenten, wat houdt hen bezig, wat is hun koopgedrag en hoe kan je ze het best benaderen, bedienen en aan uw buurtsuper binden? Hoe zorg je er als buurtsupermarkt voor dat uw klantenbestand uitbreidt door deze nieuwe consument aan te spreken? Wat zijn succesverhalen binnen de sector en hoe pakken de ondernemers in kwestie dit precies aan? 

Buurtsuper.be organiseert op donderdag 25 april 2019 een ETNOMARKETINGCONGRES in het Felix Pakhuis in AntwerpenSamen met Rachid Lamrabat van communicatiebureau TIQAH gaan we dieper in op de kansen die deze nieuwe doelgroep voor uw supermarkt biedt en kijken we aan de hand van praktijkcases hoe ondernemers uit de sector hun marketing en communicatie hierop afstemden. 

Noteer deze datum alvast of schrijf je meteen in! 

WAAR: Felix Pakhuis, Godefriduskaai 30 in 2000 Antwerpen

WANNEER: Donderdag 25 april 2019 om 19.30 uur 

INSCHRIJVEN
Deelname is gratis voor leden, niet-leden betalen €50. 
Inschrijven verplicht via aurelie.camps@buurtsuper.be of via het deelnameformulier op de website klik hier.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1333)

Hoe evolueert de rentabiliteit van jouw buurtsuper?

Nieuws

Financieel expert Luc Roesems maakte in opdracht van Buurtsuper.be een analyse van de jaarrekeningen van 400 zelfstandige supermarkten over de laatste drie jaar. In deze infosessies - een per enseigne - kan je de resultaten van jouw buurtsuper benchmarken met die van je collega's.
Lees meer ››

Nieuwe fiscaalvriendelijke verloning

Nieuws

Op 1 januari 2018 deed de 'winstpremie' zijn intrede in uitvoering van het zomerakkoord. Met de winstpremie kan je een deel van je winst als bonus toekennen aan je werknemers. Dit is een fiscaalvriendelijke verloning.
Lees meer ››

Mr. Georges, topkwaliteit in de supermarkt

Nieuws Winkelopeningen

Eataly en Whole Foods Market zijn concepten die met een exclusief aanbod in respectievelijk Italiaanse en organische producten wereldwijd succes kennen. Medio 2018 werd met Mr. Georges een Belgische tegenhanger van dit shop-in-shopconcept gelanceerd. We mochten voor Super magazine dit unieke concept voor jullie voorproeven.
Lees meer ››