Schrijver van 'Marketingboek van het jaar' op ons congres!

Nieuws

Het boek Etnomarketing van Rachid Lamrabat is door de leden van BAM en de marketing community uitgeroepen tot BAM Marketing Book of the Year 2018. Jij kan zijn belangrijke marketinginzichten exclusief ontdekken op ons marketingcongres in april.

Buurtsuper.be en Mode Unie organiseren een Marketingevent met als thema 'de nieuwe consument in jouw supermarkt' op donderdag 25 april 2019 om 19u30 in het FelixArchief in Antwerpen. Rachid Lamrabat deelt zijn inzichten en praktische tips uit de praktijk. Meer weten of inschrijven kan via deze link

Het BAM Marketing Book of the Year is een onderscheiding die jaarlijks wordt toegekend aan een marketing boek dat tijdens het afgelopen jaar door BAM werd besproken via een artikel op de website en in de nieuwsbrief van de vereniging. De selectie bevat boeken die geschreven zijn door Belgische of buitenlandse auteurs waarvan sommigen ook aan bod komen op het Marketing Congres. Het initiatief werd gelanceerd om de BAM leden te informeren over interessante publicaties rond marketing door boekkritieken te geven, verslag uit te brengen over boekpresentaties, interviews met de auteurs, samenvattingen te brengen van rondetafelgesprekken, enz. Tijdens de maand januari kon de hele marketing community hun favoriete marketing boek kiezen uit de BAM selectie van 10 boeken.

De auteur van het winnende boek, Rachid Lamrabat is heel tevreden met deze bekroning: “Ik vind het belangrijk om hier een statement mee te kunnen maken dat je zelfs met een vreemde achtergrond mooie resultaten kunt bereiken. Het zijn steeds deze kleine stappen die belangrijk zijn om naar voor te schuiven als signaal voor onze community. Etnomarketing maakt deel uit van een meaningful marketing aanpak om verschillende doelgroepen te bereiken in de merkenstrategie van bedrijven.”

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1540)