SOS Patat: Vergroot je omzet met diepgevroren aardappelproducten

Nieuws

Heb jij een mooi assortiment diepvriesaardappelproducten en heb je een hekel aan voedselverspilling? Zet deze producten in de kijker, verhoog de omzet in je diepvriesrayon én help mee aan het wegwerken van honderdduizenden kilo’s aardappelen.

Onze Belgische aardappelen zijn in nood. Door de coronacrisis is de vraag van de binnenlandse en buitenlandse horeca volledig weggevallen. 

Dat resulteert in een overschot van maar liefst 750.000 ton aardappelen. Om deze massale voedselverspilling tegen te gaan, organiseert VLAM in samenwerking met Too Good To Go en Buurtsuper.be de campagne SOS Patat

In juni en juli wordt de consument via een campagne op sociale media opgeroepen meer aardappelproducten uit het diepvriesassortiment te kopen.

Het is een uitgelezen kans voor jouw zaak om mee te profiteren van de media-aandacht én meer omzet te generen voor jouw diepvriesassortiment.

Hoe? Door jouw winkelassortiment van diepgevroren aardappelproducten in de kijker te zetten!

  • Bestel gratis de SOS Patat stickers via B2B@vlam.be en kleef ze op de diepvriezers met aardappelproducten.
  • Zet het assortiment van diepvriesfrietjes, kroketjes, etc. extra in de kijker, bijvoorbeeld door een groot bord vooraan in je winkel te plaatsen, interessante promoties aan te kondigen, etc. 
  • Gebruik de hashtag #sospatat op sociale media en laat aan je klanten weten dat ook jouw winkel meehelpt om voedselverspilling tegen te gaan.

Lees meer over de campagne SOS Patat

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2215)

Een ‘superbuurt’ dankzij Mooimakers!

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is Mooimakers.
Lees meer ››

Na de uren van ... Kris Borlo

Nieuws

In de rubriek 'Na de uren' van ons Super magazine brengen we het verhaal achter de hobby van een buurtsuperuitbater. In het juni nummer is dat Kris Borloo van Spar Denderwindeke. Hij speelt op een diatonische harmonica, een typisch Alpen-instrument dat vooral in Oostenrijk bespeeld wordt.
Lees meer ››

77% wil mondmasker verplichten

Nieuws

Uit de Grote Coronastudie van de Universiteit Antwerpen blijkt dat 77% van de Belgen een mondmasker wil verplichten voor klanten in de supermarkt. 83% vindt dat het verplicht moeten worden voor personeel.
Lees meer ››