Stem op ons!

Nieuws

Hoe ervoor zorgen dat je medewerkers (nog) meer betrokken zijn bij je buurtsuper? Directeur van Buurtsuper.be, Luc Ardies vroeg het zich af in zijn colofon voor het Super magazine.

De inschrijvingen van onze imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ zijn binnen. Het belooft in september alweer hét event van onze sector te worden. Centrale figuur in de campagne is actrice Maaike Cafmeyer.

Met een virale mediacampagne en leuke filmpjes brengt zij de troeven van de buurtsuper onder de aandacht van de consument: super dichtbij, super vers, supervriendelijk en super gezellig. Minstens 125 000 consumenten zullen de campagnewebsite www.superbuurt.be bezoeken. Ze kunnen er op de Super Jackpot spelen en tal van prijzen winnen.

Ondertussen hebben 714 buurtsupers samen 4247 promotiepakketten besteld en zullen in het afsluitende ‘Weekend van de Klant’ 509 640 zakjes met Napoleon bonbons worden uitgedeeld aan de klanten. Maar, hoe zorgen we ervoor dat onze supermarktmedewerkers niet alleen tijdens dat weekend snoepjes uitdelen, maar hun bijdrage blijven leveren om het verhaal van hun buurtsuper in de gemeente uit te dragen? Het blijft een uitdaging!

Super vers, super gezellig, supervriendelijk of super dichtbij
Tijdens de vorige twee edities konden de bezoekers van www.superbuurt.be al stemmen op hun favoriete buurtsuper. Dat is dit jaar niet anders. Maar de focus van de hele campagne zal deze keer helemaal op de rol van de winkelbediende liggen … Van zodra de bezoeker op onze website terecht komt, kan hij kiezen welke van de vier troeven voor hem het belangrijkste zijn (super vers, super gezellig, supervriendelijk of super dichtbij) en vervolgens via de store locator op zijn favoriete buurtsuper stemmen.

In de deelnamepakketten zitten, naast de Napoleon snoepzakjes en winkelaffiches, ook buttons met opschrift ‘Stem op ons!’. Het supermarktpersoneel zal deze buttons gedurende de maand september opspelden. Bovendien krijgt elke deelnemende buurtsuper 1000 stembiljetten om uit te delen aan de klanten met de vraag ‘hen niet te vergeten’… Alle medewerkers van de winnende Super Teams krijgen op ons feest van volgend jaar een Bongo Bon en een mooie kader met groepsfoto.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1774)

Delhaize hernieuwt samenwerking met Actiris

Nieuws

Brussel - De Brusselse minister van Tewerkstelling en Beroepsopleiding Bernard Clerfayt en Delhaize hernieuwen de samenwerking tussen Delhaize en de openbare diensten voor tewerkstelling, Actiris, en opleiding, Bruxelles Formation en de VDAB Brussel. De gezamenlijke doelstelling is om de Brusselaars nieuwe kansen te bieden op de arbeidsmarkt en zo het aantal Brusselaars met een baan te verhogen.
Lees meer ››