Succesvolle imagocampagne: consumenten doen volop mee met winkelkarquiz

Nieuws

De imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ loopt volop. Consumenten en deelnemers van de campagnewebsite superbuurt van de afgelopen drie jaar krijgen elk een mail met de vraag deel te nemen aan de winkelkarquiz.

Consumenten krijgen een mail met dit bericht:
Geloof je ook in de meerwaarde van de lokale buurtsuper? Laat je verrassen tijdens het ‘Weekend van de Klant’ op 6 en 7 oktober.
Samen bouwen aan een superbuurt!

Win hier bovenop heel wat leuke prijzen!
Speel de Winkelkarquiz en maak kans op één van de 10 winkelkarren ter waarde van 250 euro, een 'La William cadeau-set' of een 'Coca-Cola verrassingszak'!

Deel zelf de winkelkarquiz onder meer op je sociale media en zorg ervoor dat één van jouw klanten een aankoopbon van 250 euro in de wacht sleept. 

Willen klanten meer kans hebben om te winnen? Dan kunnen ze zelf ook deze link delen op de sociale media en extra speelbeurten creëren.

Eén adres om klanten aan te sporen aan de winkelkarquiz deel te nemen, én om jouw team tot superteam te laten bombarderen: www.superbuurt.be!

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1415)

Plezier op het werk, werkt!

Nieuws PMO Opleidingen

Hoe hoog is het plezier bij jouw medewerkers? Tijdens de Dag van de Medewerker zet je ze misschien extra in de bloemen, maar gelukkige medewerkers zijn het hele jaar door belangrijk. Ze bepalen immers of jouw buurtsuper succesvol is!
Lees meer ››

Nieuwe blauwe zak

Nieuws

Op 1 april 2019 zijn de eerste intercommunales Verko et IDM van start gegaan met de nieuwe en uitgebreide ‘blauwe zak’. Deze laat nu ook plastic verpakkingen toe die vroeger werden geweigerd zoals botervlootjes, yoghurt potjes,…
Lees meer ››