Succesvolle imagocampagne: consumenten doen volop mee met winkelkarquiz


Consumenten krijgen een mail met dit bericht:
Geloof je ook in de meerwaarde van de lokale buurtsuper? Laat je verrassen tijdens het ‘Weekend van de Klant’ op 6 en 7 oktober.
Samen bouwen aan een superbuurt!

Win hier bovenop heel wat leuke prijzen!
Speel de Winkelkarquiz en maak kans op één van de 10 winkelkarren ter waarde van 250 euro, een 'La William cadeau-set' of een 'Coca-Cola verrassingszak'!

Deel zelf de winkelkarquiz onder meer op je sociale media en zorg ervoor dat één van jouw klanten een aankoopbon van 250 euro in de wacht sleept. 

Willen klanten meer kans hebben om te winnen? Dan kunnen ze zelf ook deze link delen op de sociale media en extra speelbeurten creëren.

Eén adres om klanten aan te sporen aan de winkelkarquiz deel te nemen, én om jouw team tot superteam te laten bombarderen: www.superbuurt.be!

Gerelateerde artikels

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy