Succesvolle imagocampagne: consumenten doen volop mee met winkelkarquiz

Nieuws

De imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ loopt volop. Consumenten en deelnemers van de campagnewebsite superbuurt van de afgelopen drie jaar krijgen elk een mail met de vraag deel te nemen aan de winkelkarquiz.

Consumenten krijgen een mail met dit bericht:
Geloof je ook in de meerwaarde van de lokale buurtsuper? Laat je verrassen tijdens het ‘Weekend van de Klant’ op 6 en 7 oktober.
Samen bouwen aan een superbuurt!

Win hier bovenop heel wat leuke prijzen!
Speel de Winkelkarquiz en maak kans op één van de 10 winkelkarren ter waarde van 250 euro, een 'La William cadeau-set' of een 'Coca-Cola verrassingszak'!

Deel zelf de winkelkarquiz onder meer op je sociale media en zorg ervoor dat één van jouw klanten een aankoopbon van 250 euro in de wacht sleept. 

Willen klanten meer kans hebben om te winnen? Dan kunnen ze zelf ook deze link delen op de sociale media en extra speelbeurten creëren.

Eén adres om klanten aan te sporen aan de winkelkarquiz deel te nemen, én om jouw team tot superteam te laten bombarderen: www.superbuurt.be!

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1296)

Volg Buurtsuper.be via facebook

Nieuws

Op de Facebookpagina van Buurtsuper.be vind je dagelijks inspirerende berichten, actueel nieuws en boeiende reportages. Volg ons dus zeker indien je op de hoogte wil blijven van het meest relevante nieuws uit de food retail.
Lees meer ››

Maximaal 0,8% loonstijging in 2019 en 2020

Nieuws

De lonen in ons land kunnen dit en volgend jaar max. 0,8% boven op de index stijgen. Dat blijkt uit het loonkostenrapport van de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven (CRB), dat donderdag verscheen en waarvan De Tijd de grote lijnen vernam. Het rapport luidt het begin in van het loonoverleg tussen de vakbonden en de werkgeversorganisaties.
Lees meer ››