Succesvolle imagocampagne: consumenten doen volop mee met winkelkarquiz

Nieuws

De imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ loopt volop. Consumenten en deelnemers van de campagnewebsite superbuurt van de afgelopen drie jaar krijgen elk een mail met de vraag deel te nemen aan de winkelkarquiz.

Consumenten krijgen een mail met dit bericht:
Geloof je ook in de meerwaarde van de lokale buurtsuper? Laat je verrassen tijdens het ‘Weekend van de Klant’ op 6 en 7 oktober.
Samen bouwen aan een superbuurt!

Win hier bovenop heel wat leuke prijzen!
Speel de Winkelkarquiz en maak kans op één van de 10 winkelkarren ter waarde van 250 euro, een 'La William cadeau-set' of een 'Coca-Cola verrassingszak'!

Deel zelf de winkelkarquiz onder meer op je sociale media en zorg ervoor dat één van jouw klanten een aankoopbon van 250 euro in de wacht sleept. 

Willen klanten meer kans hebben om te winnen? Dan kunnen ze zelf ook deze link delen op de sociale media en extra speelbeurten creëren.

Eén adres om klanten aan te sporen aan de winkelkarquiz deel te nemen, én om jouw team tot superteam te laten bombarderen: www.superbuurt.be!

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1193)

Aangekondigde controleactie FAVV in Sint-Truiden

Nieuws

Het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV) voert van zaterdag 20 oktober tot en met zaterdag 27 oktober 2018 een controleactie uit in Sint-Truiden. Hierbij worden alle ondernemers die actief zijn in de voedselketen gecontroleerd.
Lees meer ››

Groeiende e-commerce: wees je bewust van toegevoegde waarde

Nieuws

In de ‘Tijd’ van afgelopen weekend verscheen een artikel over grote bedrijven die met online verkoop starten en hierbij hun klanten & winkels ‘bypassen’. Zowel in de lingerie- als verzekeringssector blijkt de online verkoop, waarbij bedrijven rechtstreeks de consument aanspreken, aanleiding te geven tot een moeilijke evenwichtsoefening.
Lees meer ››