Versondernemer.be: nieuw b2b-platform over producten van bij ons

Nieuws

VLAM wil de handel nauwer betrekken bij zijn acties en investeert daarom onder meer in een nieuw communicatieplatform, www.versondernemer.be.

Hoe evolueert het consumptiepatroon van de Belg thuis en in de horeca? Welke producten zet VLAM volgende maand in de kijker? En wanneer is het ook alweer de Week van de steak-friet? Alle antwoorden op dit soort vragen vind je voortaan op www.versondernemer.be, het nieuwe platform voor versspecialisten. De productenkorf van VLAM is behoorlijk uitgebreid met onder meer aardappelen en frietjes, verse groenten en vers fruit, rund- varkens- en kalfsvlees…

Getuigenissen en marktinfo

Niets zo overtuigend als de verhalen uit de sector zelf. Daarom brengt www.versondernemer.be regelmatig verhalen van collega’s. In de reportages kan je meekijken in hun versrayon of geven ze persoonlijke tips om lekkers van bij ons op de menukaart te plaatsen. Daarnaast vind je op de nieuwe site ook achtergrondinformatie, van trendrapporten tot marktinformatie uit eerste hand. Zo kan je met nog meer kennis van zaken je eigen zaak runnen.

Product van de maand

VLAM volgt het ritme van de seizoenen. Elke maand staan er dan ook andere producten in de schijnwerpers. Specifiek voor groenten en vis selecteerden we een product van de maand. En voor bloemen en planten spelen we in op de typische bloemenfeestdagen. Je vindt deze producten van de maand in de rubriek ‘sectoractiviteiten’.

Campagnes én promotiemateriaal

De Week van de steak-friet, Wereldeierdag, een nieuwe campagne voor Fier op ons Bier of een toolkit over rundvlees van bij ons… Via Versondernemer ben je als eerste op de hoogte en heb je meteen de mogelijkheid om de campagne ook zelf verder uit te dragen. Je kan immers meteen het beschikbare promotiemateriaal bestellen of downloaden.

VLAM hoopt dat ook jij ambassadeur wilt zijn van de kwaliteitsvolle producten van eigen bodem en zo het verlengstuk wilt zijn van de passie die onze Vlaamse producenten in hun producten steken.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1112)

Carrefour lanceert personal shopper dienst

Nieuws

Carrefour lanceert personal shopper dienst Shipto. Deze mobiele app, brengt klanten in contact met personal shoppers. In de app kiest de klant de winkel waar hij wil kopen, voegt de producten toe aan het winkelmandje en plaatst zijn bestelling. Vervolgens worden de aankopen door de personal shopper met een elektrische bakfiets geleverd op het gewenste adres. Daarmee speelt deze retailer slim in op het tijdsgebrek bij klanten.
Lees meer ››