VLAM campagne voor bio


De campagne wordt voor 30% gefinancierd met sectorbijdragen, de overige 70% komt van Europa en zal drie jaar lopen. De nieuwe campagne haakt in op de basis die de voorbije jaren is gelegd. VLAM wil meer consumenten vaker voor bio doen kiezen door hen te informeren over de vijf troeven van bio: lekker puur, gezond genieten, goed voor het milieu, vriendelijk voor dieren en 100% toekomst. De focus ligt op bioproducten van eigen bodem. Er wordt gewerkt via 3 kanalen: tv, online en biospeciaalzaken.

Meer info via https://allesoverbio.be

Materiaal kan je downloaden via https://www.versondernemer.be/promotiemateriaal/bio

 

Gerelateerde artikels

Nieuwe regering zal geen vleestaks invoeren
Van Eccelpoel opnieuw aan het verbouwen
Drie podcasts over lokale voeding

Actueel

Nieuwe regering zal geen vleestaks invoeren
Van Eccelpoel opnieuw aan het verbouwen
Drie podcasts over lokale voeding
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy