VLAM melkcampagne 'Geniet van elk moment. Geniet van melk.'

Nieuws

Ook dit najaar breit VLAM een vervolg aan de campagne ‘Geniet van elk moment. Geniet van melk’. Zo wil VLAM Vlamingen tussen 20 en 35 jaar overtuigen om meer melk en melkproducten te consumeren.

Een onderzoek uitgevoerd door marktonderzoekbureau Ipsos geeft aan dat Vlamingen tussen 20 en 35 jaar een positievere houding aannemen ten opzichte van melk. 58% van diegenen die de campagne herkenden, zeggen dat ze nu vaker melk consumeren dan voor de campagne, of de intentie hebben om meer melk te drinken. 

VLAM wil ook dit jaar 20-35-jarigen de veelzijdigheid van melk laten ontdekken. Dat melk op verschillende momenten doorheen de dag geconsumeerd kan worden, bekrachtigt de slogan van de campagne: “Geniet van elk moment. Geniet van melk.”

Met spots op onder andere Vier, Vijf, VTM, Eén en Canvas zal VLAM gedurende oktober zoveel mogelijk jonge volwassenen bereiken. De tv-spots worden ondersteund door een nieuwe socialemediacampagne. Ontdek ze op Facebook en Instagram.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2343)

Super Teams 2020: eerste tussenstand

Nieuws

We zijn nog maar halverwege onze ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’ campagne en er hebben al 4.500 consumenten hun favoriete buurtsuper bedankt! De buurtsupers (één per enseigne) met de meeste bedankjes bekronen wij binnenkort tot 'Super Team 2020'. Een eerste tussenstand ...
Lees meer ››

"Buurtwinkel terug van weggeweest"

Nieuws

In het Nieuwsblad staat een interview met retailexpert Gino Van Ossel die bevestigt wat Buurtsuper.be al langer vaststelt: de coronacrisis zorgt er voor dat ons winkellandschap er versneld anders gaat uitzien. Met minder geïsoleerde baanwinkels en populairdere buurtwinkels en boerenmarkten.
Lees meer ››

UNIZO kijkt met argusogen naar shoppingcenter Malinas

Nieuws

UNIZO kijkt met argusogen naar het nieuwe shoppingcomplex 'Malinas', aan de afrit Mechelen-Noord langs de E19. Wat begon als een zoektocht naar een oplossing voor de herlocalisatie van enkele baanwinkels, blijkt toch een shoppingcenter van 23.000 vierkante meter worden. Ook de komst een AH XL van 3.500 m² baart zorgen.
Lees meer ››