Volledig vernieuwde Hypermarkt Carrefour in Mont-Saint-Jean motiveert klanten om beter te eten

Nieuws Winkelopeningen

In de vernieuwde Hypermarkt Carrefour van Mont-Saint-Jean kiest de klant voortaan uit een uitgebreid gamma bioproducten en halen fijnproevers hun hart op dankzij de talrijke bedieningstogen, innovatieve traiteurdiensten en een ruim wijnassortiment.

De verbouwingswerken in Mont-Saint-Jean gingen in mei 2018 van start. Met deze heropening na 15 weken transformatiewerken blijft Carrefour België volop inzetten op de verdere modernisering van haar 45 Hypermarkten Carrefour. Deze winkels bieden een unieke winkelervaring met kwaliteitsvolle producten, handige diensten en menselijk contact. De hypermarkt werd in een nieuw jasje gestoken met veel belang voor duurzame technieken en materialen. Voortaan kan de klant volop genieten van 9.400 m² verkoopoppervlakte en een vereenvoudigd winkelparcours.

Afdelingen met bediening en ter plaatse bereide producten

De Hypermarkt Carrefour van Mont-Saint-Jean geeft de voorkeur aan de bediening, met aandacht voor en de nadruk op een ruim assortiment kwaliteitsvolle verse producten. In de versmarkt krijgt men het gevoel in een echte markthal te staan:

  • In het bakkersatelier kan de klant de bereiding van tientallen soorten brood met eigen ogen zien. De klant vindt er o.m. op steen gebakken brood, 10 soorten biobrood, exclusieve premium patisserie, en dit alles ter plaatse bereid.
  • In de slagerij versnijden professionele slagers het vlees, voor het oog van de klant. Voor de amateurs van rundvlees werd er een Beef Bar ingericht waar de klanten premium vleessoorten en gerijpt vlees kunnen vinden. Deze afdeling beschikt over een charcuterie-vitrine en een speciale verkoophoek van rauwe ham.
  • In de traiteurafdeling kunnen klanten kiezen uit lekkere bereidingen en fijnkost.
  • In de versmarkt vindt men de vistoog met bediening en een verse sushistand waar een sushimeester deze verse Japanse delicatessen bereidt. De verse zalm wordt ter plaatse gerookt.
  • In de winkel wordt koffie gebrand door een koffiebrander.

De klant vindt in de winkel maar liefst 838 lokale producten, van 99 producenten. Extra aandacht voor bioproducten, met 900 referenties waarvan 65 zonder verpakking. Zo toont Carrefour aan dat gezond, biologisch en authentiek eten niet duur hoeft te zijn.

Geconnecteerd

In Mont-Saint-Jean zet Carrefour digitale mogelijkheden in om het leven van de klant eenvoudiger te maken, hem een moderne winkelervaring geven en toch de warme uitstraling van de winkel te behouden en het al uitgebreide assortiment te vergroten. Zo beschikt de klant over de mogelijkheid om:

  • ter plaatse de kortingsbonnen van de Carrefour Bonus Card af te drukken, zijn persoonlijke kortingen te raadplegen en te printen of het winkelplan te consulteren
  • bestellingen in de Carrefour webshop te plaatsen
  • interactieve schermen om boeken te bestellen die niet voorradig zijn in de winkel
  • gratis gebruik te maken van wifi in de hele winkel
  • Uiteraard kan iedereen zijn boodschappen ook online bestellen op Carrefour drive en afhalen aan de winkel.

Adres van de winkel: chaussée de Charleroi 579 te Waterloo

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1693)

Medewerkers in buurtsupers maken het verschil

Nieuws

Al 55 jaar staat Christiane Goossens (76) - ‘madame Goossens’ voor collega’s en klanten - in Aalst achter de supermarktkassa. Het is voor medewerkers zoals Christiane, dat Buurtsuper.be dit jaar het personeel centraal zet tijdens haar imagocampagne.
Lees meer ››

Extralegale voordelen zoals loonbonus onderbenut

Nieuws

In De Tijd vertelt sociaal secretariaat Partena, op basis van een rondvraag bij 169 bedrijven, dat de extra legale voordelen te weinig worden gebruikt. Het gaat over extra’s die werkgevers aan werknemers kunnen toekennen boven op het loon. De meest bekende zijn maaltijd- en ecocheques en groeps- en hospitalisatieverzekeringen.
Lees meer ››