Vrolijke groentetortilla's

Nieuws Productnieuws

De groentetortilla’s van het Nederlandse foodmerk ‘No Fairytales’ van oprichtster Bernadette Kooijman wil het ons makkelijker maken om wat meer groenten op het menu te zetten.

De groenteconsumptie van de Belg blijkt ondermaats. Vooral millenials scoren slechte punten: maar liefst 97% van deze jongere generatie eet te weinig groenten. No Fairytales-oprichtster Bernadette Kooijman speelde daarom in op een geliefd voedingsproduct - namelijk de tortilla - en creëerde er een kleurrijke wortel-, bieten - en paprika/chili variant mee. "Mijn doel is om de groenteconsumptie met kleine stapjes te boosten door populaire voedingsproducten - zoals een tortilla -  lekkerder, aantrekkelijker en een stapje beter te maken. Zo kan je je eetgewoonten verbeteren zonder drastische veranderingen”, vertelt ze. 

Zowel de wortel-, biet als paprika chili tortilla bestaanuit maar liefst 45% groenten. Bovendien bevatten de wraps 25% minder kcal dan de gewone bloemtortilla. 

Lees ook ›› Alle producten (2215)

Een ‘superbuurt’ dankzij Mooimakers!

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is Mooimakers.
Lees meer ››

Na de uren van ... Kris Borlo

Nieuws

In de rubriek 'Na de uren' van ons Super magazine brengen we het verhaal achter de hobby van een buurtsuperuitbater. In het juni nummer is dat Kris Borloo van Spar Denderwindeke. Hij speelt op een diatonische harmonica, een typisch Alpen-instrument dat vooral in Oostenrijk bespeeld wordt.
Lees meer ››

77% wil mondmasker verplichten

Nieuws

Uit de Grote Coronastudie van de Universiteit Antwerpen blijkt dat 77% van de Belgen een mondmasker wil verplichten voor klanten in de supermarkt. 83% vindt dat het verplicht moeten worden voor personeel.
Lees meer ››