520.000 attenties voor het Weekend van de (Buurtsuper)Klant

Events
Dit evenement gaat door op
 - Weekend van de klant

520.000 uitgedeelde attenties tijdens het Weekend van de Klant, een succesvolle campagnewebsite en vijf ondertekende engagementsverklaringen: de imagocampagne 'Samen bouwen aan een superbuurt 2017' mag een gigantisch succes genoemd worden.

Bekijk ook de uitgebreide fotoreportage.

De burgemeesters van Kontich, Haacht, Herent, Londerzeel en Begijnendijk ondertekenden samen met vijf lokale buurtsupermarkten een engagementsverklaring. De buurtsupermarkten - Alvo Supermarkt Nagels (Kontich) Carrefour Market Herent, Supermarkt Magda (Malderen), Eurospar Wespelaar en Proxy Delhaize Betekom verklaarden vijf beloften te zullen nakomen, de gemeente belooft hen te ndersteunen in hun lokale economiebeleid.

De vijf beloften op een rijtje. Ik beloof u

1) een warm en persoonlijk onthaal en een gemoedelijke winkel.
2) een toegankelijke winkel met een hulpvaardig team
3) altijd dicht in uw buurt te blijven
4) het lokale verenigingsleven te blijven ondersteunen
5) de lokale tewerkstelling te bevorderen

Het Weekend van de Klant - op zaterdag 30 september en zondag 1 oktober vormde het slotstuk van de imagocampagne. 520.000 attenties werden overhandigd, een succesvol weekend voor winkeluitbaters, -medewerkers en klanten.

De website rond de imagocampagne heeft eveneens records verpulverd. De website lokte 78.735 bezoekers. Ze brachten hun stem uit op hun favoriete buurtsuper, namen deel aan de winkelkarquiz of maakten gebruik van de aangeboden kortingsbonnen.