520.000 attenties voor het Weekend van de (Buurtsuper)Klant

Events
Dit evenement gaat door op
 - Weekend van de klant

Buurtsuper.be is in volle voorbereiding van het Weekend van de Klant, op zaterdag 30 september en zondag 1 oktober. We zijn blij te mogen vermelden dat we via duizend zelfstandige supermarkten maar liefst 520.000 attenties – een pakje heerlijke Napoleon-bonbons zullen verdelen.

Samen met vele enthousiaste buurtsupermarkten lanceren we in september voor het tweede jaar op rij een volle maand de imagocampagne voor de buurtsuper en haar maatschappelijke rol. De baseline van deze campagne luidt ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ en de apotheose ervan wordt het ‘Weekend van de (Buurtsuper)Klant’, op zaterdag 30 september en zondag 1 oktober.
 
Wat houdt de campagne in?

  • Een gepersonaliseerde mail naar 2,5 miljoen VVA’s (verantwoordelijken voor de aankopen), over het weekend van de buurtsuperklant
  • Een intensieve banneringcampagne met 10 miljoen impressies
  • Een Facebookcampagne met één miljoen Adviews - gesponsorde artikels
  • De Winkelkarquiz, waarbij elke winnaar een winkelkar ter waarde van 250 euro wint.

Tot slot nog twee te vermelden elementen in de communicatie rond deze imagocampagne en dat zijn de e-coupons, waarvan er vorig jaar per merk gemiddeld 776 werden geprint, en het e-magazine met inspirerende recepten en filmpjes over voeding.
 
Word een Superteam!

Uw supermarktpersoneel kan de hele maand september zoveel mogelijk klanten doorverwijzen naar de website www.superbuurt.be waar die dan via de Store Locator kunnen stemmen op hun favoriete ‘Super Team’. Natuurlijk vallen die ‘Super Teams’ ook in de prijzen!
De volledige campagne start begin september met de lancering van de speciale website www.superbuurt.be
 
Klik hier voor een impressie van de imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’
 
Wij danken nu al alle deelnemers, commerciële groepen en partners voor de samenwerking!