13% meer bezoekers op www.superbuurt.be dan vorige editie

Nieuws

Bij de start van onze imagocampagne op 1 september ging onze campagnewebsite superbuurt.be online. De finale resultaten zijn nog niet gekend maar we kunnen nu alvast stellen dat de website een enorm succes is.

In vergelijking met dezelfde periode vorig jaar hebben we nu reeds 60.324 bezoekers (+ 12,9%) en werden er maar liefst 207.091 pagina’s aangeklikt (+ 29,6%). Bovendien nemen onze bezoekers met gemiddeld 2,23 minuten (+34%) ook ruim de tijd om de verschillende onderdelen te ontdekken. Zo wordt er in onze Store Locator door de consumenten massaal gestemd op hun favoriete buurtsupers, wordt onze winkelkarquiz vlot gespeeld en zijn er nu reeds meer E-coupons gedownload dan in de hele campagne vorig jaar. We kunnen dus stellen dat onze campagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ steeds meer bekend geraakt bij de consument.

De website superbuurt.be blijft nog online tot 30 november en zal ongetwijfeld dit weekend - met het Weekend van de Klant - nog heel wat bezoekers krijgen. Leid jouw klanten dus naar de website voor de winkelkarquiz, de storelocator en de kortingsbonnen!

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1366)

3 nieuwe smaken van Maytea

Nieuws Productnieuws

Het ijstheeassortiment MayTea combineert authenticiteit met natuurlijkheid. Aan het begin van het nieuwe lenteseizoen wordt het gamma uitgebreid met drie nieuwe smaken: Zwarte Thee van braambessen- en bosbessenmaak, Groene Thee met jasmijnsmaak en Groene thee met yuzu- en citrussmaak.
Lees meer ››

Bescherm je tegen cybercriminelen!

Nieuws

Buurtsuper.be hoort steeds meer klachten van leden over cybercriminaliteit. Deze relatief nieuwe vorm van criminaliteit kan grote gevolgen hebben voor je bedrijf. Met deze cyberscan en -kit kan je je nu beter beschermen.
Lees meer ››