13% meer bezoekers op www.superbuurt.be dan vorige editie

Nieuws

Bij de start van onze imagocampagne op 1 september ging onze campagnewebsite superbuurt.be online. De finale resultaten zijn nog niet gekend maar we kunnen nu alvast stellen dat de website een enorm succes is.

In vergelijking met dezelfde periode vorig jaar hebben we nu reeds 60.324 bezoekers (+ 12,9%) en werden er maar liefst 207.091 pagina’s aangeklikt (+ 29,6%). Bovendien nemen onze bezoekers met gemiddeld 2,23 minuten (+34%) ook ruim de tijd om de verschillende onderdelen te ontdekken. Zo wordt er in onze Store Locator door de consumenten massaal gestemd op hun favoriete buurtsupers, wordt onze winkelkarquiz vlot gespeeld en zijn er nu reeds meer E-coupons gedownload dan in de hele campagne vorig jaar. We kunnen dus stellen dat onze campagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ steeds meer bekend geraakt bij de consument.

De website superbuurt.be blijft nog online tot 30 november en zal ongetwijfeld dit weekend - met het Weekend van de Klant - nog heel wat bezoekers krijgen. Leid jouw klanten dus naar de website voor de winkelkarquiz, de storelocator en de kortingsbonnen!

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1469)

VLAM activiteitenverslag 2018

Nieuws

De buitenwereld kent VLAM vooral van de binnenlandse mediacampagnes voor consumenten. VLAM spreekt echter ook professionals aan: gezondheidswerkers, handelaars, winkeliers of horeca-uitbaters. Het promotiecentrum hecht steeds meer belang aan communicatie over duurzaamheid.
Lees meer ››

Wat met flexi-jobs na verkiezingen?

Nieuws

Wie minstens vier vijfde werkt of gepensioneerd is, mag een flexi-job uitoefen in de horeca, bij bakkers en slagers en in de kleinhandel. Sommige politieke partijen stellen het systeem van de flexi-jobs in vraag.
Lees meer ››