Alvo Kortessem wint titel 'Mooiste Vleestoog 2019'


Alle zelfstandige buurtsupers, speciaalzaken en marktkramers konden deelnemen.

Opzet van de wedstrijd
Een uitnodigende versrayon is het beste lokmiddel voor een zelfstandige zaak, want consumenten associëren kwalitatieve versproducten met een kwaliteitsvolle zaak. Met een aantrekkelijke versrayon krik je dus meteen het imago op van je hele winkel. En door producten van bij ons in de kijker te zetten, speel je bovendien in op de groeiende vraag van consumenten naar lokale producten.

Met de wedstrijd ‘De Mooiste Vleestoog’ wil VLAM versverantwoordelijken en hun team hiervoor motiveren en hen belonen voor hun dagelijkse inspanningen om vlees van Belgische origine in de kijker te zetten.

Verloop van de wedstrijd
Alle zelfstandige buurtsupers konden zich inschrijven voor de wedstrijd de Mooiste Vleestoog. De deelnemers van de wedstrijd kregen van 27 maart tot en met 1 mei ’19 de tijd om hun kandidatuur in te dienen via de website www.besteversspecialist.be. Een expertenjury beoordeelde de kandidaturen. Wie naar de volgende ronde mocht, kreeg een mystery shopper over de vloer. Het eindoordeel was in handen van de expertenjury. Zij bezochten zelf de finalisten en kozen de uiteindelijke winnaars.
De kandidaten van de Mooiste Vleestoog werden voornamelijk beoordeeld op de aantrekkelijkheid van hun rayon en hun aanbod van Belgisch vlees.
Alle finalisten werden op 26 juni uitgenodigd voor het Buurtsuperfeest, waar ook de prijsuitreiking plaatsvond.

Prijzenpakket
De winnaar van de Mooiste Vleestoog kreeg een cheque van 1.000 euro, een winkelreportage in Buurtsuper.be magazine en een luxe vleesmes.

De winnaar
Alvo Kortessem heeft de Mooiste Vleestoog van 2019. Met zijn uitgebreid aanbod aan Belgisch vlees en rayons waar duidelijk aandacht is besteed aan de presentatie, is dit een welverdiende titel. Het vlees wordt ter plaatse versneden en geen enkel stukje vlees ontsnapt aan het kritisch oog van de slager.
Alvo Kortessem gelooft zeer sterk dat buurtsupers zich moeten onderscheiden met hun vers aanbod. Op de vraag waarom hun vleesaanbod zo uitgebreid is, is hun antwoord: “Bij ons is de klant baas. Onze klant moet voldoende keuze hebben en hij bepaalt wat er in de rekken komt”.
Alvo Kortessem hecht als buurtsuper ook veel belang aan het ondersteunen van de lokale economie en is terecht fier op al het lokaal lekkers in zijn assortiment.

Gerelateerde artikels

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy