Buurtsuper.be start ledenprospectie met leuke “Wat als…?” - cartoons


De (nog) niet-leden worden gepolst om ook toe te treden tot de nog steeds groeiende club van zelfstandige supermarktzaakvoerders. Buurtsuper.be ambieert om ¾ van de zaakvoerders te verenigen. Buurtsuper.be inspireert dit jaar haar ledencampagne op het ludieke tv-programma “Wat als…?”. De existentiële vraag “Wat als Buurtsuper.be niet bestond?” wordt dan beantwoord met 7 leuke cartoons die telkens de verschillende kerntaken van Buurtsuper.be illustreren. Elke zelfstandige buurtsuper ontvangt de eerste helft van oktober een waaierboekje met alle verzamelde cartoons. Deze mailing per post wordt gecombineerd met e-mails, een advertentiecampagne in het vakblad ‘Buurtsuper.be’ en op de homepage van www.buurtsuper.be.

Luc Ardies van Buurtsuper.be hierover: “Er wachten op diverse fronten spannende tijden voor zelfstandige supermarkten en onze vereniging leeft bij gratie van haar leden. De bedoeling van deze campagne is dat elke zaakvoerder zich ernstig bevraagt over de bestaansreden van Buurtsuper.be en vervolgens over zijn of haar engagement om daar deel van uit te maken. Maar dan op een ludieke manier…”
 

Gerelateerde artikels

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy