Megacampagne leidt 100.000 klanten naar de buurtsuper!

Nieuws

Ben je klaar voor een nieuwe megacampagne superbuurt? Met deze campagne in september leiden we 100.000 potentiële klanten naar onze speciale website www.superbuurt.be ... en van daaruit naar de deelnemende buurtsupers.

Vanaf begin september ontvangen minimum 2,7 miljoen consumenten een persoonlijke e-mail, verschijnen 11 miljoen bannerviews op populaire websites en zijn er 1,5 miljoen Facebook AdViews.

De bezoekers kunnen op onze campagnewebsite superbuurt.be interessante kortingsbonnen downloaden en leuke artikels lezen. Bovendien kunnen ze via de digitale 'Winkelkarquiz' aantrekkelijke prijzen winnen, waaronder aankoopbonnen te besteden bij de deelnemende buurtsupers.

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1469)

VLAM activiteitenverslag 2018

Nieuws

De buitenwereld kent VLAM vooral van de binnenlandse mediacampagnes voor consumenten. VLAM spreekt echter ook professionals aan: gezondheidswerkers, handelaars, winkeliers of horeca-uitbaters. Het promotiecentrum hecht steeds meer belang aan communicatie over duurzaamheid.
Lees meer ››

Wat met flexi-jobs na verkiezingen?

Nieuws

Wie minstens vier vijfde werkt of gepensioneerd is, mag een flexi-job uitoefen in de horeca, bij bakkers en slagers en in de kleinhandel. Sommige politieke partijen stellen het systeem van de flexi-jobs in vraag.
Lees meer ››