Nieuw assortiment ijs in het Delhaize vriesvak

Nieuws Productnieuws

Een evenwichtige levensstijl combineren met lekker dessertjes eten, meestal is het geen goed huwelijk, én toch kan het. Delhaize stelt zijn nieuw assortiment ijs voor, en daar is ook ijs met verlaagd suikergehalte bij.

Van mensen die producten met minder calorieën en suiker willen eten tot mensen die de echte smaak van Italiaans ijs willen ervaren. Kortom, iedereen wil lekkere en kwaliteitsvolle producten. Delhaize biedt daarom de nieuwe ijssmaken aan van Oppo, GROM en Daylightful Delhaize.

Omdat de vraag naar kwaliteitsvolle producten met authentieke smaken in opmars is, biedt Delhaize vanaf vandaag een gloednieuw assortiment ijs aan. De gloednieuwe merken Oppo en het eigen merk Daylightful Delhaize zorgen ervoor dat je lekker kan genieten van een potje ijs, dat minder suiker en calorieën bevat. Ook GROM zorgt voor lekker dessertplezier met natuurlijke ingrediënten voor een heerlijke, kwaliteitsvolle gelato.

Delhaize biedt nu ook de mokkasmaak in haar Daylightful ijsassortiment aan. Tot op heden bestond het Daylightfulgamma uit vanilleijs en aardbeiensorbet, maar daar komt nu ook mokka bij. Daylightful van Delhaize is ijs met een verlaagd suikergehalte*. Om het ijs zoet te maken wordt er Zùsto aan toegevoegd, een innovatieve zoetstof met een bron van vezels. Een bolletje mokka- en vanilleijs bevat 76 kcal, een bolletje aardbeiensorbet slechts 37 kcal. Daylightful is ideaal voor iedereen die ‘suikerbewust’ is, want in Zùsto zit vooral sucralose, in tegenstelling tot suiker levert deze zoetstof geen energie (calorieën).  De smaken van Daylightful zijn verkrijgbaar aan €4,15.

*ten minste 75% minder suikers in vergelijking met standaardwaarden roomijs of sorbet (Nubel 2017)

Meer over ijs in de rubriek ‘gewikt & gewogen’ in het maartnummer van Buurtsuper.be.

Lees ook ›› Alle producten (1193)

Aangekondigde controleactie FAVV in Sint-Truiden

Nieuws

Het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV) voert van zaterdag 20 oktober tot en met zaterdag 27 oktober 2018 een controleactie uit in Sint-Truiden. Hierbij worden alle ondernemers die actief zijn in de voedselketen gecontroleerd.
Lees meer ››

Groeiende e-commerce: wees je bewust van toegevoegde waarde

Nieuws

In de ‘Tijd’ van afgelopen weekend verscheen een artikel over grote bedrijven die met online verkoop starten en hierbij hun klanten & winkels ‘bypassen’. Zowel in de lingerie- als verzekeringssector blijkt de online verkoop, waarbij bedrijven rechtstreeks de consument aanspreken, aanleiding te geven tot een moeilijke evenwichtsoefening.
Lees meer ››