Nieuw assortiment ijs in het Delhaize vriesvak

Nieuws Productnieuws

Een evenwichtige levensstijl combineren met lekker dessertjes eten, meestal is het geen goed huwelijk, én toch kan het. Delhaize stelt zijn nieuw assortiment ijs voor, en daar is ook ijs met verlaagd suikergehalte bij.

Van mensen die producten met minder calorieën en suiker willen eten tot mensen die de echte smaak van Italiaans ijs willen ervaren. Kortom, iedereen wil lekkere en kwaliteitsvolle producten. Delhaize biedt daarom de nieuwe ijssmaken aan van Oppo, GROM en Daylightful Delhaize.

Omdat de vraag naar kwaliteitsvolle producten met authentieke smaken in opmars is, biedt Delhaize vanaf vandaag een gloednieuw assortiment ijs aan. De gloednieuwe merken Oppo en het eigen merk Daylightful Delhaize zorgen ervoor dat je lekker kan genieten van een potje ijs, dat minder suiker en calorieën bevat. Ook GROM zorgt voor lekker dessertplezier met natuurlijke ingrediënten voor een heerlijke, kwaliteitsvolle gelato.

Delhaize biedt nu ook de mokkasmaak in haar Daylightful ijsassortiment aan. Tot op heden bestond het Daylightfulgamma uit vanilleijs en aardbeiensorbet, maar daar komt nu ook mokka bij. Daylightful van Delhaize is ijs met een verlaagd suikergehalte*. Om het ijs zoet te maken wordt er Zùsto aan toegevoegd, een innovatieve zoetstof met een bron van vezels. Een bolletje mokka- en vanilleijs bevat 76 kcal, een bolletje aardbeiensorbet slechts 37 kcal. Daylightful is ideaal voor iedereen die ‘suikerbewust’ is, want in Zùsto zit vooral sucralose, in tegenstelling tot suiker levert deze zoetstof geen energie (calorieën).  De smaken van Daylightful zijn verkrijgbaar aan €4,15.

*ten minste 75% minder suikers in vergelijking met standaardwaarden roomijs of sorbet (Nubel 2017)

Meer over ijs in de rubriek ‘gewikt & gewogen’ in het maartnummer van Buurtsuper.be.

Lees ook ›› Alle producten (1112)

Carrefour lanceert personal shopper dienst

Nieuws

Carrefour lanceert personal shopper dienst Shipto. Deze mobiele app, brengt klanten in contact met personal shoppers. In de app kiest de klant de winkel waar hij wil kopen, voegt de producten toe aan het winkelmandje en plaatst zijn bestelling. Vervolgens worden de aankopen door de personal shopper met een elektrische bakfiets geleverd op het gewenste adres. Daarmee speelt deze retailer slim in op het tijdsgebrek bij klanten.
Lees meer ››