Waarom winkelen in de buurtsuper zo plezant is!

Nieuws

"Winkelen in mijn buurtsuper, da's zo plezant want het is daar altijd ... super vers!" Check in dit filmpje de eerste van de vier superpowers van de lokale buurtsuper.

Centrale figuur in onze imagocampagne dit jaar is actrice Maaike Cafmeyer. Met een virale mediacampagne en vier leuke filmpjes brengt zij de troeven van de buurtsuper in beeld: super dichtbij, super vers, super vriendelijk en super gezellig.

Ontdek hier het eerste van de vier filmpjes: super vers! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (1693)

Medewerkers in buurtsupers maken het verschil

Nieuws

Al 55 jaar staat Christiane Goossens (76) - ‘madame Goossens’ voor collega’s en klanten - in Aalst achter de supermarktkassa. Het is voor medewerkers zoals Christiane, dat Buurtsuper.be dit jaar het personeel centraal zet tijdens haar imagocampagne.
Lees meer ››

Extralegale voordelen zoals loonbonus onderbenut

Nieuws

In De Tijd vertelt sociaal secretariaat Partena, op basis van een rondvraag bij 169 bedrijven, dat de extra legale voordelen te weinig worden gebruikt. Het gaat over extra’s die werkgevers aan werknemers kunnen toekennen boven op het loon. De meest bekende zijn maaltijd- en ecocheques en groeps- en hospitalisatieverzekeringen.
Lees meer ››