Waarom winkelen in de buurtsuper zo plezant is!

Nieuws

"Winkelen in mijn buurtsuper, da's zo plezant want het is daar altijd ... super vers!" Check in dit filmpje de eerste van de vier superpowers van de lokale buurtsuper.

Centrale figuur in onze imagocampagne dit jaar is actrice Maaike Cafmeyer. Met een virale mediacampagne en vier leuke filmpjes brengt zij de troeven van de buurtsuper in beeld: super dichtbij, super vers, super vriendelijk en super gezellig.

Ontdek hier het eerste van de vier filmpjes: super vers! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2150)

Boost voor versbeleving

Nieuws

Ondernemers Michiel Masschelein en Annelies Himpens zochten naar vernieuwing in hun Carrefour Express in Rekkem. In samenwerking met Croustico lanceerden ze een broodjesconcept, gekneed naar hun winkel, de ‘Croustico Sandwich Corner’.
Lees meer ››

Technische werkloosheid verlengd

Nieuws

Vakbonden en werk­gevers zijn het in de Groep van 10 eens geraakt over een verlenging van de steunmaatregelen voor bedrijven om de coronacrisis te overbruggen van 30 juni tot 31 augustus. Het gaat dan onder meer om een voortzetting van de tijdelijke werkloosheid en de ­regeling voor ouderschapsverlof.
Lees meer ››

Menselijke factor onderschat

Nieuws

De menselijke factor in de vorm van competente, servicegerichte medewerkers wordt door veel retailers onderschat. Het menselijke aspect wint in belang in het post-corona tijdperk en wordt steeds meer het ‘nieuwe normaal’. Volgens Consensio zal de coronacrisis een aantal reeds bestaande trends nog versterken.
Lees meer ››